08.07.2013/10:30
Sieci handlowe coraz mocniej komunikują niskie ceny
Tesco i Intermarché chwalą się ostrym cięciem cen. Wojenka może się zamienić w wojnę – podaje „Puls Biznesu”. Ubiegły rok upłynął pod znakiem promowania „jakości”, „polskości”, „świeżości”, a prym w aktywności reklamowej wiodły dyskonty. W tym roku budżety reklamowe pompują supermarkety, które tną ceny i walczą o oszczędnych. Artur Staniec, ekspert z firmy Simon-Kucher & Partners podkreśla w rozmowie z „Pulsem Biznesu”, że Biedronka ma już zbudowany bardzo korzystny wizerunek cenowy i właśnie z nią pozostali gracze starają się walczyć, chcąc przekonać klientów o trwałym i głębokim obniżeniu cen. Jego zdaniem do Tesco i Intermarché niebawem dołączą kolejni gracze.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
14