01.04.2019 / 12:53
StoryEditor

Sieci handlowe nie chcą inwestować w stacje paliw. Zakaz handlu jednak nie pomaga

Stacja sieci Intermarche (Intermarche)
Jak wynika z danych POPiHN udziały rynkowe stacje paliw należących do sieci handlowych wyniosły w 2018 r. 2,5 proc., ale jednocześnie odpowiadały one za 6 proc. sprzedanego paliwa. Wynika, to z faktu że operatorzy sprzedają bardzo duże ilości taniego paliwa, które ma być zachętą dla klientów aby odwiedzać sklep danej sieci handlowej.

W 2018 r. na rynku paliw w Polsce funkcjonowało 192 stacje należące do dystrybutorów spożywczych, w tym takich jak: Intermarche, Carrefour, Auchan, E.Leclerc, Tesco, czy Makro. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 16:19
StoryEditor
Kaufland (prawie) gotowy na system kaucyjny. Wiemy, jak będzie wyglądał zwrot opakowań w niemieckiej sieci
Do połowy 2026 r. wszystkie sklepy Kaufland mają być wyposażone w urządzenia do zbiórki opakowań objętych systemem kaucyjnym (fot. Shutterstock)

Sieć Kaufland ma obecnie w Polsce 253 sklepy. W większości z nich już pojawiły się specjalne automaty, które przyjmują butelki i puszki oznaczone symbolem systemu kaucyjnego. Co klienci za nie dostają?

Kaufland dołącza do sieci, które chwalą się, że są gotowe na wejście w życie systemu kaucyjnego. Jak niemiecki gracz detaliczny, który podobnie jak Lidl należy do Grupy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 16:16
StoryEditor
French Touch 2025. Sieć Carrefour powraca jako partner promowania francuskich produktów nad Wisłą
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, sales development director w Carrefour Polska

W październiku 2025 roku odbędzie się 11. edycja wydarzenia French Touch – La Belle Vie!, która połączy szeroko zakrojoną akcję handlową z wydarzeniem artystycznym w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. W akcję zaangażowało się wiele marek FMCG.

French Touch to nie tylko wydarzenie kulturalne, ale również akcja handlowa, która potrwa przez cały październik. W wielu sklepach w całym kraju promowane będą francuskie marki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 08:53