29.08.2019/11:33

Sieci spożywcze i drogeryjne przywracają Polakom wiarę w programy lojalnościowe

59 proc. Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. Ponadto z roku na rok istotnie rośnie odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych w ramach takich programów - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Millenials 30.08.2019

    Dlatego przestaje odwiedzac niektore drogerie bo ile razy mozna sluchac pytania o aplikacje, produkt dnia, gazetke i nie wiadomo co jeszcze!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.