25.08.2020/08:53

Sieci szykują kolejne głębokie promocje piwa?

Ledwo skończył się lockdown i najpoważniejsze obostrzenia, a największe sieci sklepów w Polsce ruszyły z potężnymi wyprzedażami piwa. Ten trunek w ramach promocji jest najtańszy od lat – czytamy w serwisie finanse.wp.pl.

Jak przypomina wp.pl, wyprzedaże zaczęły się przed majówką. Wtedy sieć Biedronka zaoferowała 12 piw butelkowych, przy zakupie których drugie tyle klient dostawał w gratisie. Lidl od razu ruszył z podobną ofertą. Tu jednak liczba promocyjnych butelek była nieco mniejsza – 10 + 10, ale za to wybór gatunków był o wiele szerszy. Od tamtego czasu podobne promocje mają miejsce co kilka tygodni.

Przed weekendem 14-15 sierpnia Lidl powtórzył zagrywkę z 4 piwami w gratisie przy kupnie 4, Biedronka odpowiedziała promocją na radlery, do gry włączył się też Kaufland oferujący od razu 20 piw jednej marki za 35 złotych – podaje wp.pl.

Dalej czytamy, że sklepy tak długo będą robić promocje, jak długo będą dostawać bardzo tanie piwo z browarów. To, że Biedronka na weekend 14-15 sierpnia nie przygotowała wielkiej wyprzedaży piwa może świadczyć o tym, że okres szaleńczych wyprzedaży się powoli kończy. Ale może być też tak, że ta sieć już sprzedała to, co chciała i oddała pole mniejszym graczom. Stąd na przykład duża wyprzedaż w Kauflandzie.

Więcej na wp.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także