03.06.2020 / 12:27
StoryEditor

Sławomir Nitek, szef Action Polska: Pandemia nie zatrzyma naszego rozwoju w Polsce

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska (Action Polska)
Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska zapowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że pomimo pandemii i trudnej sytuacji gospodarczej wywołanej przez COVID-19 prowadzona przez niego firma nie rezygnuje z realizuje planów rozwoju na 2020 r. Jednocześnie podkreśla, że okres pogorszenia koniunktury dla sklepów dyskontowych takich jak Action może być szansą na przyciągnięcie nowych klientów.

- Pandemia ma bardzo negatywny wpływ na całą gospodarkę. W marcu i kwietniu br. sprzedaż detaliczna w Polsce znacząco spadła, przy jednoczesnym wzroście stopy bezrobocia. Ograni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 13:38
StoryEditor
Poczta Polska wchodzi do Żabki. Firmy podpisały właśnie umowę o współpracy. Czego dotyczy?
W 2019 roku część sklepów Żabka zaczęła otwierać się jako placówki pocztowe. Wywołało to spore poruszenie na rynku (fot. Archiwum) 

Poczta Polska podpisała nową umowę ze spółką firmą Żabka Polska, która zakłada bezpośrednie partnerstwo biznesowe. Spółki przeprowadziły integrację technologiczną, która ułatwi obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej.

Żabka jest pierwszym podmiotem, z którym Poczta zintegrowała się technologicznie. Taka współpraca w zakresie obsługi przesyłek - bez udziału podmiotów pośredniczących – docelowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 17:32
StoryEditor
Amazon wytacza broń przeciwko Temu. Wprowadza Haul do Europy
Amazon wprowadza markę Haul do Europy (fot. Amazon)

Amazon wprowadza klon platformy Temu do Europy. Pierwszymi Europejczykami, którzy uzyskają dostęp do taniej chińskiej platformy towarowej Haul, będą Brytyjczycy.

Haul to odpowiedź Amazon na rosnący udział w rynku platform takich jak Temu i Shein, które szybko zyskują na popularności dzięki bardzo tanim produktom i błyskawicznym ofertom. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 14:44