Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii Kality
Grupa Colian konsekwentnie buduje elitarny wizerunek marki Śliwka Nałęczowska angażując się w kolejne projekty modowe. Zaliczane do klasy premium Śliwki były partnerem pokazu projektanki Lidii Kality.
Prezentacja premierowej kolekcji jesień-zima 2018/19 odbyła się 24 września w warszawskiej galerii Art&Passion. W wydarzeniu wzięło udział 200 przedstawicieli show biznesu i ekspertów modowych. Każdy z gości otrzymał zestaw upominkowy ze Śliwką Nałęczowską.
Logo marki było szeroko eksponowane na materiałach promujących wydarzenie, zaproszeniu oraz w social mediach. Śliwka Nałęczowska była obecna również wśród przestrzeni sponsorskiej, otrzymała własny designerski „kącik śliwkowy”. Dla gości przygotowano także misy z pralinami do degustacji.
W lutym marka zaangażowała się w pokaz kolekcji Secret Garden Lidii Kality, by później zorganizować konkurs dla pasjonatów mody i designu.
4