28.09.2018/00:00

Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii Kality

Grupa Colian konsekwentnie buduje elitarny wizerunek marki Śliwka Nałęczowska angażując się w kolejne projekty modowe. Zaliczane do klasy premium Śliwki były partnerem pokazu projektanki Lidii Kality.

Prezentacja premierowej kolekcji jesień-zima 2018/19 odbyła się 24 września w  warszawskiej galerii Art&Passion. W wydarzeniu wzięło udział 200 przedstawicieli show biznesu i ekspertów modowych. Każdy z gości otrzymał zestaw upominkowy ze Śliwką Nałęczowską.

Logo marki było szeroko eksponowane na materiałach promujących wydarzenie, zaproszeniu oraz w social mediach. Śliwka Nałęczowska była obecna również wśród przestrzeni sponsorskiej, otrzymała własny designerski „kącik śliwkowy”. Dla gości przygotowano także misy z pralinami do degustacji.

W lutym marka zaangażowała się w pokaz kolekcji Secret Garden Lidii Kality, by później zorganizować konkurs dla pasjonatów mody i designu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.