25.06.2020 / 16:41
StoryEditor

Sprzedaż marek własnych wystrzeliła w górę w czasie pandemii

Tak wyglądały 11 marca br. półki z mydłami Cien - własnej marki Lidla (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Okres pandemii przyspieszył rozwój marek własnych. W kategoriach kosmetyczno-chemicznych w czasie lockdown ich sprzedaż wzrosła dwucyfrowo – wynika z analiz firmy badawczej Nielsen.

W ciągu ostatnich miesięcy wzrosło znaczenie korzystnej ceny, jako czynnika decydującego o wyborze produktu czy danej marki. Część konsumentów  zwraca się w stronę tzw. produktó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 05:00
StoryEditor
Wiemy, która sieć jest najtańsza. Biedronka i Lidl wypadły z czołówki rankingu?
Jaka sieć handlowa jest najtańsza? (fot. Shutterstock)

Październik przyniósł kolejne zmiany w cenach codziennych produktów, a różnice pomiędzy sieciami handlowymi okazały się większe niż miesiąc wcześniej. Dane z raportu ASM SFA pokazują zarówno wzrost średniego koszyka, jak i znaczące wahania cen między poszczególnymi formatami sprzedaży.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Średnia cena koszyka zakupowego
  • Jaka sieć handlowa jest najtańsza?
  • Jakie produkty najmocniej?
  • Czy w dyskontach wciąż jest tanio?

Zg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 14:56
StoryEditor
Work War Z, czy Żabka może być start-upem dla młodych przedsiębiorców z Pokolenia Z
Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla młodych dorosłych, którzy chcą rozpocząć własną działalność biznesową

Pokolenie Z coraz śmielej wchodzi w świat biznesu, a Żabka staje się dla wielu młodych w miarę bezpieczną i realistyczną drogą do przedsiębiorczości. Koncept sieci i oferowane wsparcie sprawiają, że franczyza Żabki przyciąga rekordową liczbę młodych przedsiębiorców.

Co pokolenie Z widzi w Żabce?

Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla mł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. listopad 2025 07:17