29.08.2018 / 08:46
StoryEditor

Słodziaki z drugiego obiegu? "Czarny rynek" konkurencją dla akcji Biedronki

(fot. Biedronka, Youtube.com)
Lisek Lucek dostępny "od ręki", bez konieczności żmudnego zbierania znaczków, za jedyne 17 złotych. Minęło zaledwie kilka dni od rozpoczęcia akcji Biedronki, a w internecie zaroiło się od ofert sprzedaży Słodziaków.

Najtańsze oferty dotyczą lisa Lucka. Maskotkę można kupić już za 17 złotych. Droższy jest m.in. ryś Rysio (prawie 29 złotych) czy bóbr Borys (35 złotych). Proponowane kwoty za i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 09:01
StoryEditor
Adam Manikowski: Żabka stoi u progu dynamicznego przyspieszenia. Co będzie napędzać sieć?
Adam Manikowski: Żabka stoi u progu dynamicznego przyspieszenia. Co będzie napędzać sieć? (fot. Żabka Polska)

– Żabka stoi dziś u progu dynamicznego przyspieszenia – zapewnia Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska. Jaki jest cel największej sieci franczyzowej w Polsce? Na czym chce oprzeć swój rozwój?

W artykule przeczytasz:

  • Żabka prezentuje strategię i wyniki inwestorom
  • Perspektywy rozwoju sieci Żabka według Adama Manikowskiego
  • Strategiczne filary rozwoju sieci Żabka Polska
  • Ekspansja Żabki: 16 tysięcy sklepów do 2028 roku
  • Pierwszy Investor Day Żabki: ilu inwestorów uczestniczyło?

Grupa Żabka prezentuje strategię i wyniki inwestorom

W ubiegłym tygodniu w Warszawie odbyło się Żabka Group Investor Day, czyli spotkanie z kluczowymi inwestorami Grupy Żabka. Marta Wrochna-Łastowska, CFO Grupy Żabka, zaznaczyła, że było to pierwsze tego typu wydarzenie, umożliwiające otwartą dyskusję z inwestorami i partnerami biznesowymi.

– Mogliśmy nie tylko zaprezentować naszą strategię, ale przede wszystkim pokazać, jak ją realizujemy i jak przekładamy deklaracje na konkretne wyniki – wskazuje Marta Wrochna-Łastowska. – To spotkanie było dla nas również okazją do otwartej rozmowy z inwestorami i partnerami biznesowymi, do wysłuchania ich perspektyw i odpowiedzi na pytania – dodaje szefowa finansów w Grupie Żabka.

Adam Manikowski wskazuje perspektywy rozwoju sieci Żabka Polska

Natomiast Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska, podkreślił, że Investor Day było doskonałą okazją do omówienia obecnej pozycji Grupy oraz podzielenia się perspektywami jej dalszego rozwoju.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 06:00
StoryEditor
Nie tylko rabaty i wizyty w sklepie: Przedstawiciel producenta jako strategiczny doradca dla sklepu
Ceny w dół (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W świecie dynamicznie zmieniającego się handlu detalicznego, tradycyjna rola przedstawiciela producenta przestaje być wystarczająca. Dzisiejszy rynek wymaga od producentów znacznie więcej niż tylko wizyt w sklepach tradycyjnych, sprzedaży produktów czy ustawiania stand-ów – wymaga budowania wartości, edukowania detalistów i tworzenia wspólnych koncepcji rozwoju kategorii oraz biznesu sklepu

Zarządzający sklepami czy sieciami sklepów bardzo często są skupieni na działaniach operacyjnych, nie mając czasu czy również odpowiedniego budżetu na rozwój kompetencji i wiedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 19:37