09.02.2022 / 20:43
StoryEditor

Smutna wiadomość dla rynku drogeryjnego. Zmarł twórca sieci dm

Götz W. Werner założył firmę dm drogerie markt w 1973 r. i przez 35 lat zasiadał w jej zarządzie (materiały prasowe)
Założyciel firmy dm drogerie markt - prof. Götz W. Werner niestety nie doczekał jej debiutu w Polsce. Jak donosi portal wiadomoscikosmetyczne.pl, twórca sieci, która w samych Niemczech ma ok. 2 tys. placówek zmarł we wtorek 8 lutego w wieku 87 lat. 

Firmę dm drogerie markt Götz W. Werner - aptekarz z zawodu, założył w latach 70. ubiegłego wieku i do 2008 r. był w jej zarządzie. Jego maksyma „trwałego, konstruktywnego niezad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 10:13
StoryEditor
Strefa euro spowalnia. Jak radzi sobie Polska?
Zespół Analiz Ekonomicznych EY prognozuje, że inflacja w strefie euro spadnie do 1,8 proc. w 2026 r., a następnie lekko odbije w 2027 r. (fot. Shutterstock)

Choć porozumienie handlowe UE–USA zażegnało wojnę celną, nie przełożyło się na znaczące ożywienie w Europie. Według EY European Economic Outlook, PKB w strefie euro wyniesie w 2025 r. 1,3 proc., a w roku 2026 r. spowolni do 1,1 proc. Na tle innych krajów regionu Polska pozytywnie się wyróżnia, a nawet błyszczy.

W pierwszej połowie 2025 r. gospodarka europejska była pod silnym wpływem polityki celnej USA - podkreślają eksperci z EY. Najpierw wzrost PKB przyspieszył, bo amerykańskie firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 16:48
StoryEditor
Co kształtuje polski e-commerce? Chińczycy, marketplace’y i pokolenie Z rozdają karty. Krajowe platformy będą w odwrocie
Co kształtuje polski e-commerce? (fot. Adobestock)

Analiza firmy badawczej PMR Market Experts by Hume’s wynika, że w obecnym roku największymi trendami na polskim rynku e-commerce są rosnąca rola chińskich platform, transformacja modeli sprzedaży w stronę marketplace’ów oraz coraz większy wpływ pokolenia Z na zakupy online. Kanał cross-border już w 2025 roku przekroczy 7 proc. wartości rynku e-commerce w Polsce, a do 2030 roku jego udział może sięgnąć ponad 12 proc.

Jeszcze w 2024 roku sprzedaż transgraniczna odpowiadała za niespełna 7 proc. wartości polskiego rynku e-commerce. W tym roku tempo wzrostu tego segmentu wyraźnie przyspiesza, gł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 03:35