11.08.2020/11:42

So Food – dania gotowe na miarę czasów

Coraz szybsze tempo życia i dążenie do tego, żeby maksymalnie ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie sprawiają, że rynek dań gotowych systematycznie rośnie. Konsumenci mają jednak w stosunku do tej kategorii produktów coraz wyższe wymagania. Firma Makarony Polskie postanowiła im sprostać. 

Nowością w ofercie tego producenta są dania gotowe marki So Food. Wyróżniają się one już na pierwszy rzut oka, dzięki opakowaniom w formie lekkich dwukomorowych tacek, które łatwo się otwiera. Produktów z tej linii nie trzeba trzymać w lodówce – mogą być one przechowywane w temperaturze pokojowej. To ważne także z punktu widzenia właścicieli sklepów, dla których każdy centymetr powierzchni w ladzie chłodniczej jest na wagę złota. Konsumenci, z których wielu żyje w ciągłym pośpiechu na pewno docenią fakt, że przygotowanie dań So Food do spożycia wymaga bardzo niewiele czasu i wysiłku – wystarczy wstawić je (wraz z tacką) do kuchenki mikrofalowej, a następnie podgrzewać przez 3 minuty. Rolę kuchenki z powodzeniem spełni też naczynie z gotującą się wodą. Dania (po wyjęciu z opakowań) można również podgrzać na patelni lub w garnku. 

Tworząc nową markę, firma Makarony Polskie czerpała pomysły z tradycji kulinarnych różnych regionów świata, a także z kuchni dietetycznej oraz wegetariańskiej. W ten sposób powstała bogata oferta dań gotowych o ciekawych i modnych smakach. Zostały one podzielone na dwie linie: Inspirowane kuchniami świata oraz Kuchnia fit. Pierwsza obejmuje trzy propozycje: chilli con carne z ryżem, kurczaka curry po indyjsku z ryżem oraz gulasz a’la strogonow z kaszą gryczaną. Druga linia adresowana jest przede wszystkim do osób, które nie jedzą mięsa albo z różnych względów chcą ograniczyć jego ilość w diecie. Dostały one do wyboru cztery dania bogate w roślinne białko. Są to: tofu bulgogi z soczewicą i ryżem, gulasz wegetariański z pieczarkami i kaszą gryczaną oraz ciecierzyca w sosie curry z ryżem i marchewką oraz wege lunch z papryką i ryżem. Dopełnienie linii stanowią klopsiki z inuliną w sosie myśliwskim z kaszą gryczaną, które są mięsną propozycją w stylu fit. 

Wszystkie propozycje z nowej linii powstają na bazie wysokiej jakości składników. Co ważne, produkty marki So Food mogą pochwalić się cenioną przez coraz większą rzeszę Polaków „czystą etykietą”. Oznacza to, że nie zawierają one konserwantów, barwników ani wzmacniaczy smaku. Większości dań ma gramaturę 330 g, wyjątek stanowi wege lunch oferowany w opakowaniu 250 g. Wszystkie pozwalają błyskawicznie stworzyć wartościowy posiłek dla jednej osoby i są wygodnym rozwiązaniem zarówno w pracy, jak również w domu. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także