18.07.2022 / 15:51
StoryEditor

Sojusz gigantów europejskiego detalu spożywczego. Mobilizacja w związku z kryzysem energetycznym

Sieci spożywcze stają w obliczu kryzysu energetycznego (fot. Matthew Henry/Unsplash)
Sieci sklepów spożywczych E.Leclerc, Carrefour, Systeme U, Intermarche, Auchan, Casino, Franprix, Monoprix i Lidl są wśród sygnatariuszy protokołu, który posłuży do wspólnego zarządzania zbliżającym się kryzysem energetycznym. Detal szykuje się na drastyczne oszczędności energii elektrycznej.

Przedsięwzięcie koordynuje Perifem, federacja zrzeszająca wszystkich dystrybutorów oraz ich dostawców wokół kwestii środowiskowych, energetycznych, bezpieczeństwa i innowacji te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 09:29
StoryEditor
Getir rozważa wycofanie się ze wszystkich rynków zagranicznych. Q-commerce w kryzysie?
Getir rozważa wycofanie się ze wszystkich rynków zagranicznych (fot. Shutterstock)
Firma Getir działająca na rynku dostaw błyskawicznych rozważa opuszczenie wszystkich rynków zagranicznych i skupienie się wyłącznie na swojej rodzimej Turcji – donosi retaildetail.eu. Oznaczałoby to, że pomimo ogromnych inwestycji, przedsiębiorstwo wycofa się ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Holandii i Niemiec.

Niedawno media obiegły plotki o tym, że Getir jest bliski przejęcia swojego niemieckiego rywala – firmy Flink, która jest liderem na rynku dostaw błyskawicznych w Niemczech. Obe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 18:22
StoryEditor
Jak przygotować sklep na sezon grillowy? Ekspozycja jest niezwykle istotna
Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, szef firmy TM 360° (fot. mat. pras.)
Prawidłowe przygotowanie sklepu na sezon grillowy to wbrew pozorom duże wyzwanie. Opłaca się je podjąć, gdyż dzięki właściwej aranżacji regałów, sprzedaż niektórych produktów na ruszt rośnie nawet trzykrotnie. O czym warto pamiętać wskazuje Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, szef firmy TM 360°.

Do grillowania przyznaje się już ponad trzy czwarte Polaków. Właściciel sklepu, który oferuje produkty na ruszt, ma zatem do czynienia z bardzo różnymi rodzajami klientó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 01:54