Soki pomidorowe Tymbark ze wsparciem marketingowym
Trwa kampania promująca soki Tymbark z oferty firmy Maspex Wadowice.
W kampanii, która ma swoją odsłonę również w mediach społecznościowych, podkreślone są zalety soku pomidorowego jako naturalnego źródła błonnika i potasu. Producent informuje również, że soki Tymbark są teraz dostępne w wygodnych, lekkich butelkach PET, co jest odpowiedzią na zabiegany styl życia konsumentów.
Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty są dostępne w ponad 30 krajach na świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.
Maspex Wadowice, którą kieruje Krzysztof Pawiński, jest liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, w Czechach, na Słowacji, czołowym producentem na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii i na Litwie oraz wiodącym producentem produktów instant (kawa cappuccino, kakao, zabielacze w proszku do kawy, herbatki rozpuszczalne) w Europie Środkowo-Wschodniej. Maspex to także lider na rynku makaronów w Polsce oraz ich wiodący producent w Rumunii. Zajmuje również liderską pozycję na rynku dżemów, keczupów i sosów oraz jest czołowym producentem w segmencie dań gotowych i przetworów warzywnych w Polsce. Firma jest także czołowym graczem na rynku wody w Rumunii.
W 2017 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży firmy Maspex osiagnęły poziom 4,42 mld zł.
Do Maspeksu Wadowice należą takie marki jak: Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa i Plusssz.
5