Soplica liderem rynku wódek smakowych
Firma CEDC poinformowała powołując się na dane firmy Nielsen, że marka Soplica została liderem segmentu wódek smakowych w okresie styczeń-sierpień 2016, zdobywając niemal 25 proc. rynku*. Ten sukces zawdzięcza ciągłemu rozwojowi oferty, a także oparciu się na tradycyjnych recepturach i polskich, naturalnych składnikach.
Firma CEDC systematycznie rozwija rodzinę nalewek Soplicy. Po tegorocznych wprowadzeniach nowych wariantów, Soplicy Jagodowej i Soplicy Cytrynowej, marka może pochwalić się sukcesem. Soplica w swojej kategorii wódek smakowych, została liderem rynku, osiągając niemal udziałów całej kategorii w okresie styczeń-sierpień 2016.
- Nasza marka stale rośnie w siłę. Zwiększamy naszą przewagę rynkową nad bezpośrednimi konkurentami dzięki nowym, innowacyjnym wprowadzeniom, jak ostatnia Soplica Cytrynowa z nutą miodu. Konsumenci doceniają stały rozwój naszego portfolio, doceniają też nasze przywiązanie do tradycyjnych receptur i staropolskiej tradycji produkcji alkoholi. To właśnie są główne czynniki naszego sukcesu – mówi Klaudia Krupicz, Manager marki Soplica.
CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Firma produkuje i sprzedaje znane marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata. CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje najbardziej znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.
* - Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, udział wolumenowy w okresie I-VII 2016, kategoria wódki smakowe.