17.11.2016/10:05

Soplica liderem rynku wódek smakowych

Firma CEDC poinformowała powołując się na dane firmy Nielsen, że marka Soplica została liderem segmentu wódek smakowych w okresie styczeń-sierpień 2016, zdobywając niemal 25 proc.  rynku*. Ten sukces zawdzięcza ciągłemu rozwojowi oferty, a także oparciu się na tradycyjnych recepturach i polskich, naturalnych składnikach.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.