21.02.2020/13:11

Spadają udziały marki własnej w sprzedaży Biedronki

W 2018 r. sprzedaż produktów pod marką własną Biedronki stanowiła 42,6 proc. ogólnej sprzedaży produktów, w roku 2019 ich udział spadł do 40,3 proc. To kolejny rok z rzędu, kiedy marka własna traci udziały w sprzedaży sklepów sieci.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.