27.11.2018 / 09:22
StoryEditor

Spadło zainteresowanie wyprzedażami w AliExpress z okazji Dnia Singla

(fot. materiały prasowe, Alibaba Group)
Tegoroczne wyprzedaże na AliExpress, zorganizowane z okazji obchodzonego w Chinach 11 listopada Dnia Singla, okazały się mniej popularne niż przed rokiem. Jak wynika z badania Gemius/PBI, w trakcie trwania tzw. Global Shopping Festival, domena i aplikacja AliExpress zanotowały o 10 mln odsłon mniej niż przed rokiem.

W 2017 roku domena aliexpress.com oraz aplikacja AliExpress wygenerowały w dniach 10-12 listopada 70,5 mln odsłon, zaś w tym roku - 60,3 mln odsłon. Co prawda w ubiegłym roku pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 13:41
StoryEditor
Protezy, siodło, flaming, miecze, piwko, a to tylko początek! Co Polacy gubią rozbijając się Uberem? Ranking najczęściej gubionych rzeczy
Żabka i UberEats dostarczą zakupy do polskich domów (Żabka Polska)

Od słuchawek i okularów, przez elektroniczną krtań, flaminga ogrodowego, po lodówkę - o tych – wielu innych - przedmiotach zapomnieli w ostatnich 12 miesiącach pasażerowie Ubera. Firma specjalizująca się w “przewozach” przeanalizowała, co i jak często pasażerowie zostawiają na pokładzie taksówki w raporcie “Zgubione i Znalezione 2025”.

Uber właśnie opublikował swój doroczny raport “Zgubione i Znalezione” (en. Uber Lost & Found Index), prezentujący najbardziej zaskakujące i najczęściej pozostawione przedmioty p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 12:43
StoryEditor
Rafał Brzoska rusza z nowym projektem! Celem m.in. odbudowa silnej Ukrainy
Rafał Brzoska, prezes InPostu (fot. za: LinkedIn)

Poland in Focus - tak nazywa się nowa inicjatywa Rafała Brzoski, prezesa firmy InPost. Projekt ma "łączyć Warszawę i Waszyngton w ramach strategicznego dialogu o przyszłości regionu" i "tworzyć przestrzeń, która może inspirować innych - zwłaszcza w kontekście odbudowy Ukrainy".

Jak mówi Rafał Brzoska, Poland in Focus będzie "nową platformą strategicznego dialogu", organizowaną wspólnie z Atlantic Council w Warszawie i Waszyngtonie. - Dlaczego te dwa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 06:40