27.11.2018/09:22

Spadło zainteresowanie wyprzedażami w AliExpress z okazji Dnia Singla

Tegoroczne wyprzedaże na AliExpress, zorganizowane z okazji obchodzonego w Chinach 11 listopada Dnia Singla, okazały się mniej popularne niż przed rokiem. Jak wynika z badania Gemius/PBI, w trakcie trwania tzw. Global Shopping Festival, domena i aplikacja AliExpress zanotowały o 10 mln odsłon mniej niż przed rokiem.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • vaclav 03.12.2018

    polski i dobrze że się tak rozwija, już ponad 480 sklepów chyba

  • gad 02.12.2018

    No polski polski, a jaki

  • olo 30.11.2018

    ME Polskie serio jest?

  • remek 27.11.2018

    ja tam też wolę takie całkowicie polskie media expert z fajnymi promocjami niż jakieś niezaufane pierdoły z Chin

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.