10.04.2013/19:12

Specjał porządkuje ofertę franczyzową

Do końca br. pod logo Nasz Sklep funkcjonować ma nawet 2800 placówek handlowych, w tym 160 w formacie Premium. Grupa Kapitałowa Specjał, która jest organizatorem sieci, stawia na coraz szybszy rozwój utwardzonej formy franczyzy.

Spółka PSH Nasz Sklep przystąpiła do porządkowania oferty franczyzowej. Obecnie obejmuje ona cztery formaty: Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Express. – W 2013 roku chcemy się skupić na rozwoju placówek Premium. Nie zapomnimy również o pozostałych formatach, dlatego równocześnie uatrakcyjniane będą warunki współpracy dla franczyzobiorców Delikatesów Sezam oraz Naszego Sklepu – zapowiada Jan Sałata, wiceprezes spółki PSH Specjał. Celem na koniec grudnia br. jest 2800 placówek, co oznacza przyrost ich liczby o około 600 w ciągu roku. W ekspansji terytorialnej sieci z pewnością pomogą nowe oddziały GK Specjał, uruchomione przed kilkoma miesiącami w Łodzi oraz na Pomorzu.

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, podkreśla, że zainteresowanie ze strony detalistów ofertą Premium jest coraz większe i warto było w związku z tym poszerzyć zespół zajmujący się rozwojem tego formatu. Powstał silny dział informatyczny, zwiększyła się też ekipa nadzorująca otwarcia sklepów i wspierająca detalistów w bieżącej działalności. Specjał przygotowuje obecnie również sklepy wzorcowe w poszczególnych formatach, co ma pomóc w pozyskiwaniu potencjalnych franczyzobiorców. Gdy detalista zdecyduje się na twardą franczyzę, sieć uczestniczy w przygotowaniu sklepu od projektu do otwarcia. Franczyzobiorca może liczyć na elastyczność w zakresie finansowania inwestycji. Przeprowadzane są szkolenia dla personelu. Sklepy otrzymują bardzo dobry system informatyczny, współpracujący z centralą, a także nowe planogramy. Rebranding nie zajmuje dużo czasu. Gdy w połowie lutego br. uruchamiano placówkę Premium w Bełżcu, sklep był zamknięty tylko przez jeden dzień. A potem, po kilku tygodniach, odnotowano dwucyfrowy wzrost obrotów. 

(WN)

Wiadomości Handlowe, Nr 4 (124) Kwiecień 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.