Sprzedawca z Allegro wygrał proces o negatywny komentarz. Poszło o towar za 20 złotych
Właścicielka sklepu z artykułami akwarystycznymi wgrała proces z kupującym, który wystawił jej negatywny komentarz w serwisie Allegro. Czy otworzy to drzwi do większej liczby podobnych pozwów?
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
7 komentarzy
-
16.05.2022
Witam, zostałem oszukany na Olx przez sorzedawce butów Dostałem inny model i to Chińskie Nie odpowiada na wiadomości a numer który podał jest nieaktywny Co zrobić w takiej sytuacji gdy zgłaszam do Olx a oni mnie olewają 450 zł umoczylem
-
16.05.2022
I bardzo dobrze, może w końcu Allegro pójdzie po rozum do głowy i zmieni system oceniania sprzedawców.
-
15.05.2022
Bardzo dobrze, dojechać tych wszystkich którzy luźna ręką potrafią tylko negować i hejtowac. Mógł się dogadać ale nie, jest panem. Szkoda że tak niska karta go dopadła, jeszcze powinno dochodzić odszkodowania za każdy dzień emisji negatywnej opinii. Brawo sklep!!!
-
15.05.2022
i co z tego jak w naszym prawie nie ma precedensu więc ten wyrok jest nikomu niepotrzebny, trafił na mało obeznanego klienta i wygrał a są takie cwaniaczki co potrafią na tym zarobić i wtedy sprzedawca jest w czarnej d..
-
15.05.2022
dlaczego ona ma zapłacić koszty sądowe 1337 zł ? to nie on zakładał sprawę
-
14.05.2022
To wina allegro które swoim regulaminem który w wielu miejscach narusza dobra sprzedawców faworyzując kupujących sprawia, że sprzedawcy muszą chodzić po sądach. Pierwsza z brzegu sytuacja niech będzie taka, że klient wysyła do sprzedającego towar na reklamację. Reklamacja dostaje decyzję negatywną ponieważ uszkodzenie towaru powstało z niewłaściwego jego użytkowania, albo nawet z powodu takiego, że kupujący celowo uszkodził przedmiot i chciał odzyskać za niego pieniądze. Po otrzymaniu negatywnej decyzji na reklamację kupujący zgłasza sprawę do allegro w ramach POK (program ochrony kupujących), allegro staje po stronie kupującego podważając tym decyzję oraz kompetencje sprzedawcy, wypłaca kupującemu odszkodowanie z POK i obciąża sprzedawcę równowartością wypłaconą kupującemu...
-
14.05.2022
Pytanie kiedy serwis pójdzie po rozum do głowy i poprawi ten dziadowski system ocen, który ciągnie się od lat jak flaki z olejem. Taki potężny serwis a bazuje na tak niesprawiedliwym systemie. Worek z sugestiami już dawno zapełniony a ci Niechwiej na co czekają!? Aż się wszyscy pozabijają czy jak?
7