14.05.2022/10:57

Sprzedawca z Allegro wygrał proces o negatywny komentarz. Poszło o towar za 20 złotych

Właścicielka sklepu z artykułami akwarystycznymi wgrała proces z kupującym, który wystawił jej negatywny komentarz w serwisie Allegro. Czy otworzy to drzwi do większej liczby podobnych pozwów?

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Polak 16.05.2022

    Witam, zostałem oszukany na Olx przez sorzedawce butów Dostałem inny model i to Chińskie Nie odpowiada na wiadomości a numer który podał jest nieaktywny Co zrobić w takiej sytuacji gdy zgłaszam do Olx a oni mnie olewają 450 zł umoczylem

  • Gzela 16.05.2022

    I bardzo dobrze, może w końcu Allegro pójdzie po rozum do głowy i zmieni system oceniania sprzedawców.

  • Lord 15.05.2022

    Bardzo dobrze, dojechać tych wszystkich którzy luźna ręką potrafią tylko negować i hejtowac. Mógł się dogadać ale nie, jest panem. Szkoda że tak niska karta go dopadła, jeszcze powinno dochodzić odszkodowania za każdy dzień emisji negatywnej opinii. Brawo sklep!!!

  • lol 15.05.2022

    i co z tego jak w naszym prawie nie ma precedensu więc ten wyrok jest nikomu niepotrzebny, trafił na mało obeznanego klienta i wygrał a są takie cwaniaczki co potrafią na tym zarobić i wtedy sprzedawca jest w czarnej d..

  • afsczx 15.05.2022

    dlaczego ona ma zapłacić koszty sądowe 1337 zł ? to nie on zakładał sprawę

  • Aikanaro 14.05.2022

    To wina allegro które swoim regulaminem który w wielu miejscach narusza dobra sprzedawców faworyzując kupujących sprawia, że sprzedawcy muszą chodzić po sądach. Pierwsza z brzegu sytuacja niech będzie taka, że klient wysyła do sprzedającego towar na reklamację. Reklamacja dostaje decyzję negatywną ponieważ uszkodzenie towaru powstało z niewłaściwego jego użytkowania, albo nawet z powodu takiego, że kupujący celowo uszkodził przedmiot i chciał odzyskać za niego pieniądze. Po otrzymaniu negatywnej decyzji na reklamację kupujący zgłasza sprawę do allegro w ramach POK (program ochrony kupujących), allegro staje po stronie kupującego podważając tym decyzję oraz kompetencje sprzedawcy, wypłaca kupującemu odszkodowanie z POK i obciąża sprzedawcę równowartością wypłaconą kupującemu...

  • Karina 14.05.2022

    Pytanie kiedy serwis pójdzie po rozum do głowy i poprawi ten dziadowski system ocen, który ciągnie się od lat jak flaki z olejem. Taki potężny serwis a bazuje na tak niesprawiedliwym systemie. Worek z sugestiami już dawno zapełniony a ci Niechwiej na co czekają!? Aż się wszyscy pozabijają czy jak?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także