30.01.2023 / 17:49
StoryEditor

Sprzedaż alkoholu przez internet. Posłanka pyta o zakaz handlu w sieci, resort sprawiedliwości odpowiada

Posłanka pyta o sprzedaż alkoholu przez internet (fot. Pixabay/CC0)
Posłanka Daria Gosek-Popiołek zwróciła się do ministra sprawiedliwości w sprawie sprzedaży alkoholu przez internet i jego nielegalnej reklamy w Internecie. Niepokoi ją m.in. niedawny wyrok NSA, który zdaniem posłanki, „stoi to w jaskrawej sprzeczności z praktyką ograniczania dostępności alkoholu w sklepach stacjonarnych”.

Posłanka spytała ministra sprawiedliwości, kiedy w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi pojawią się zapisy umożliwiające Krajowemu Centrum Przeciwd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 15:21
StoryEditor
Konkurent Ikei i Jyska wprowadza innowacyjny koncept sklepu, który ma podbić galerie i parki handlowe
Sieć Agata stworzyła nowy format sklepów. Są mniejsze od dotychczasowych  i mają pozwolić sieci wejść do galerii oraz parków handlowych (fot. materiały prasowe)

Sieć Agata obejmująca dotąd wielkopowierzchniowe sklepy z meblami oraz artykułami wyposażenia wnętrz, nastawia się na ekspansję w galeriach i parkach handlowych. Chce jej dokonać za pośrednictwem nowego, mniejszego formatu sklepów. Wiemy kiedy i gdzie zostanie otwarta pierwsza Agata w wersji mini.

Sieć Agata stworzyła nowy format sklepu. Ma jej on pozwolić na dynamiczną ekspansję w kolejnych miejscowościach, do których Agata chce wejść, otwierając placówki w znajdujący...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 18:52
StoryEditor
Czy tańsze paliwo i kawa od Media Markt zachęcą klientów do większych zakupów?
Sieć MediaMarkt rozpoczyna akację promocyjną we współpracy z BP (fot. materiały prasowe)

Kupisz telewizor lub sprzęt AGD - zatankujesz taniej. Tak w skrócie można opisać nową wspólną akcję promocyjną firm MediaMarkt Polska i BP Polska. Znamy jej warunki i cele.

MadiaMarkt chce zdobyć sobie klientów (i ich dane) za pomocą nowej akcji promocyjnej, organizowanej pod hasłem “Tanie tankowanie tylko z myMediaMarkt”. 

Ile trzeba wyd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:38