21.12.2021 / 10:12
StoryEditor

Sprzedaż detaliczna mocno powyżej oczekiwań. Poznaliśmy najnowsze dane

Sprzedaż detaliczna znacząco wzrosła w listopadzie względem tego samego okresu ubiegłego roku (fot. Shutterstock)
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w listopadzie 2021 r. była wyższa niż przed rokiem o aż 12,1 proc., wobec spadku o 5,3 proc. w listopadzie 2020 r. - podał we wtorek Główny Urząd Statystyczny. Tak wysoki wynik to m.in. efekt niskiej bazy (lockdownu sprzed roku), ale dane i tak okazały się bardziej optymistyczne od prognoz analityków.

W porównaniu z październikiem 2021 r. w listopadzie miał miejsce spadek sprzedaży detalicznej o 1,0 proc. W okresie styczeń-listopad 2021 r. sprzedaż wzrosła r/r o 7,7 proc. (wo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 21:39
StoryEditor
Carrefour wciąż traci sklepy w Polsce. Placówek convenience zostało niewiele ponad 500
Carrefour traci w Polsce głównie franczyzowe sklepy convenience (fot. Robert Way/Shutterstock)

Na koniec trzeciego kwartału 2025 r. Carrefour miał w Polsce już tylko 759 sklepów. To o dziewięć placówek handlowych mniej niż na koniec czerwca. Liczba sklepów francuskiego operatora w naszym kraju topnieje regularnie od wielu kwartałów.

Carrefour Polska - wystawiony na sprzedaż, o czym donosiły niedawno jako pierwsze francuskie media - na koniec trzeciego kwartału miał 95 hipermarketów, 145 supermarketów, 512 s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 08:41
StoryEditor
Jysk Polska z nową dyrektor finansową. Wcześniej pracowała w Carrefourze
Anna Olchawa-Farfał, Jysk Polska (fot. Sebastian Gora)

Z początkiem września 2025 roku stanowisko dyrektor finansowej Jysk Polska objęła Anna Olchawa-Farfał. W swojej nowej roli będzie odpowiadać za nadzór nad obszarem finansów i kontrolingu.

Anna Olchawa-Farfał ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w branży retail, w obszarze finansów i zarządzania. Od 2005 roku była związana z firmą Carrefour Polska, gdzie prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 05:44