19.03.2020/11:41

Sprzedaż impulsowa słodyczy jest istotna również w kanale online [WIDEO]

- Mówiąc o słodyczach i przekąskach, często nie myślimy o kanale e-commerce jako kanale, który jest istotny dla sprzedaży tych produktów. Opierając się na badaniu e-commerce, które przeprowadziliśmy w Nielsenie pod koniec 2019 r. okazuje się, że całkiem spora grupa szoperów zakupuje te produkty także dokonując zakupów online - mówi Monika Dyrda, Client Director Nielsen Connect w Polsce.

Jak wskazuje ekspertka, zakupy robione przez Polaków internecie są głównie planowane ze sporym wyprzedzeniem. Absolutnie nie oznacza to jednak, że w kanale e-commerce nie występuje również sprzedaż impulsowa.

Monika Dyrda podkreśla, że badanie Nielsena wykazało, iż przekąski słodkie czy słone trafiają do koszyka zakupowego w ramach impulsu. - Podobnie jak strefa przykasowa pełni ważną rolę w zakupie tych produktów w kanałach offline, w online również impuls jest istotny. Co warto podkreślić, są to kategorie, których często nie kupujemy bazując na naszej liście zakupowej czy też kierując się promocjami, a właśnie kierujemy się impulsem - wyjaśnia Client Director Nielsen Connect w Polsce.

Poniżej materiał wideo.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.