12.10.2016 / 10:10
StoryEditor

Sprzedaż produktów FMCG przez internet będzie rosnąć

Ciekawym trendem jest rosnące zainteresowanie e-konsumentów kategorią zdrowa żywność oraz artykułów spożywczych dla dzieci (fot. pixabay)
Zmieniają się zachowania zakupowe Polaków, czego dowodem jest m.in. rozwój branży e-commerce. Sprzedaż on-line też zresztą ewoluuje, na czym zyskać mogą firmy z branży FMCG.

– To co kiedyś było synonimem e-commerce czyli dostarczanie książek, biletów czy usług przez Internet dzisiaj będzie wypierane przez takie produkty, które kupujemy cyklicznie. P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 10:53
StoryEditor
Tjeerd Bartels, Action: Klient nie może płacić więcej za poprawę jakości albo realizację założeń ESG [WYWIAD]
Tjeerd Bartels, Head of Sustainability w Action (fot. Action)

Head of Sustainability w sieci Action opowiada o kluczowych aspektach planu zrównoważonego rozwoju sieci dyskontów niespożywczych oraz zapowiada: wzrost jakości i wdrażanie ESG nie wpłyną na ceny dla konsumentów.

Action opiera swoją działalność na kilku kluczowych filarach: Ludzie, Planeta, Produkt i Partnerstwo. Jak to wszystko wpisuje się w waszą strategię ESG?

TB: Wszystkie na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 15:14
StoryEditor
Europejscy detaliści mają dość terytorialnych ograniczeń dostaw. Czy producenci zawyżają ceny?
UE: detaliści żądają końca ograniczeń w dostawach. Ceny sztucznie zawyżane? (fot. Shutterstock)

Europejscy detaliści i hurtownicy coraz głośniej domagają się usunięcia barier, które ograniczają ich możliwość swobodnego zaopatrywania się w produkty na terenie Unii Europejskiej. Praktyki nazywane "Territorial Supply Constraints" (TSCs) mają bezpośredni wpływ na ceny i wybór produktów dla konsumentów. Czy Bruksela wreszcie zdecyduje się na systemowe rozwiązania?

Z tego artykułu dowiesz się o:

  • Czym jest TSCs?
  • Małe sklepy bez szans na konkurencyjność
  • Ile tracą konsumenci?
  • Luka w przepisach unijnych
  • Możliwe negatywne skutki w...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 03:55