07.08.2018/11:18

Sprzedaż Redanu rośnie mimo upałów

O 26 proc. do 23 mln zł wzrosła w lipcu br. sprzedaż Top Secret w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. To efekt aktywnej polityki handlowej, lepszego niż przed rokiem zaopatrzenia sklepów oraz wzrostu sprzedaży zagranicznej.

Cała Grupa Redan, uwzględniająca zarówno wyniki sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej spółki TXM, uzyskała w lipcu obroty na poziomie 49 mln zł.

- W segmencie modowym uzyskaliśmy w lipcu dynamiczny wzrost sprzedaży. To efekt lepszego niż przed rokiem, zaopatrzenia sklepów towarem letnim dopasowanym do sezonowych potrzeb klientów. Prowadziliśmy jednocześnie aktywną politykę handlową zorientowaną na utrzymaniu atrakcyjnych cen, skupiając się na zapewnieniu maksymalnej kompletności rozmiarowej poszczególnych modeli. Zanotowaliśmy również wzrost sprzedaży zagranicznej, w tym częściowo wynikającej z wyprzedaży stoków, co ograniczyło nieco poziom wypracowanej marży. Osiągnięte wyniki w pełni potwierdzają kontynuację prawidłowego rozwoju działalności Top Secret – powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan.

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w lipcu br. wyniosła ok. 23 mln zł i była o ok. 26 proc. wyższa niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. W tym okresie o 5 proc. zmniejszyła się powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash osiągając na koniec lipca br. 36,3 tys. mkw. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 131 mln zł i była o ok. 1 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lipcu br. wyniosły 3,1 mln zł co oznacza wzrost o 14 proc. w stosunku do lipca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż ww. sklepów internetowych Top Secret wyniosła 19,1 mln zł i była 6 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w lipcu br. wyniosła ok. 26 mln zł, co oznacza spadek o 18 proc. w ujęciu r./r. Narastająco od stycznia do lipca br. sprzedaż zrealizowana przez TXM wyniosła ok. 191 mln zł i zł i była niższa o ok. 3 proc. w ujęciu r./r.. Sieć TXM na koniec lipca składała się z 389 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,1 tys. mkw., która była o 0,4 proc. wyższa niż na koniec lipca 2017 r. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy txm.pl w lipcu br. wyniosły ok. 0,4 mln zł co oznacza spadek o 40 proc. w ujęciu r./r., a narastająco przez pierwszych siedem miesięcy roku było to ok. 4,0 mln zł, czyli o ok. 15 proc. mniej w ujęciu r./r. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.