08.10.2021/13:10

Sprzedaż słodyczy wraca do normy. Rosną wydatki na praliny, drażetki i wafelki [ANALIZA]

 
W ostatnim okresie rocznym koszyk słodyczy był wart ponad 13 mld zł i w stosunku do poprzednich 12 miesięcy odnotował spadek wartości o 1,6 proc. – wynika z danych NielsenIQ. Aleksandra Gębarowska, client consultant w tym instytucie wyjaśnia co ciągnęło rynek w dół i analizuje wydatki na produkty z różnych kategorii w pierwszych sześciu miesiącach tego roku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także