18.11.2016/09:36

Sprzedaż w małych formatach sklepów rośnie powoli

W październiku łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 2,9 proc. niższa niż we wrześniu 2016 r. i o 2,6 proc. wyższa niż w październiku 2015 r. – podała Polska Izba Handlu.

Dane za Centrum Monitorowania Rynku.

Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw., średnie sklepy spożywcze 41-100 mkw., duże sklepy spożywcze 101-300 mkw., specjalistyczne sklepy alkoholowe.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.