18.11.2020/13:34

Stacje Circle K wprowadzają płatności z poziomu aplikacji mobilnej. Chodzi o bezpieczeństwo sanitarne

Sieć stacji paliw Circle K zdecydowała się na wprowadzenie mobilnych płatności za paliwo oraz myjnie. Chodzi m.in. o względy bezpieczeństwa sanitarnego. Uczestnicy Extra Club za tankowanie zapłacą bezpośrednio przy dystrybutorze, a samochód umyją bez konieczności opuszczania pojazdu.

Projekt, którego start planowany był na pierwszy kwartał kolejnego roku został przyspieszony ze względu na rozwój pandemii w Polsce.

– Już od marca nasz zespół intensywnie pracował nad rozwiązaniami, dzięki którym nasi klienci będą mogli czuć się bezpiecznie na stacjach. Poza zmianami wprowadzonymi w związku z oficjalnymi obostrzeniami: zachowaniem odległości, zamontowaniem przesłon czy częstszym sprzątaniem na stacjach, zdecydowaliśmy się na dodatkowe działania, takie jak współpraca z Bolt. Dzięki niej możliwe jest zamówienia ciepłych przekąsek, napojów, ale też codziennych zakupów czy wprowadzonych do naszej oferty środków dezynfekujących wprost do domu – mówi Rafał Droździak, szef marketingu w Circle K. – Od pewnego czasu pracowaliśmy także nad rozwojem aplikacji mobilnej Circle K. W związku z pogorszeniem się sytuacji epidemicznej w ostatnich tygodniach, przyspieszyliśmy znacząco prace, aby już teraz udostępnić płatność mobilną klientom – dodaje.

Testy aplikacji trwają w Warszawie od kilku tygodni, a ich wyniki są na tyle dobre, że sieć zdecydowała się udostępnić zupełnie bezkontaktowe płatności swoim klientom.

– W aplikacji mobilnej Circle K możliwe jest dokonywanie płatności za tankowanie, a także za korzystanie z myjni. Nadal pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami, które pozwolą na dopasowanie aplikacji do potrzeb szerszego grona klientów oraz umożliwią płatność za kolejne kategorie produktów. Wierzymy, że udostępnienie aplikacji już teraz zwiększy bezpieczeństwo szczególnie tych klientów, którzy znajdują się w grupie ryzyka. Dodatkowo poprawi komfort tych, którzy się spieszą i dzięki nowemu rozwiązaniu mogą spędzić na stacji mniej czasu – opowiada Aleksander Wasiura, kierownik Kategorii Paliw w Circle K Polska.

Obecnie możliwość płatności mobilnej dostępna jest na stacjach zlokalizowanych w Warszawie, a w grudniu planowane jest rozszerzenie jej działania na całą Polskę. Aplikacja Circle K dostępna jest w sklepach Google Play i App Store.

Firma Circle K Polska obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 360 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także