25.02.2021/12:03

Stacje paliw doceniają potencjał oferty sklepowej i gastronomicznej

W ocenie Rafała Pietrasina, prezesa Anwimu, operatora sieci Moya oferta pozapaliwowa może dać stacjom połowę wpływów. To jeden z priorytetów rozwoju tej firmy – informuje dziennik Rzeczpospolita.

Jak czytamy w dzienniku Rzeczpospolita, wiele stacji stawia na rozbudowę oferty sklepowej i gastronomicznej. Rafał Pietrasin potwierdza, że w przypadku firmy, którą zarządza znaczenie oferty pozapaliwowej rośnie, zarówno jeżeli chodzi o sklep, jak i koncept gastronomiczny Caffe Moya.

Zaznacza też, że asortyment sklepowy, który oferują stacje również jest coraz szerszy. Firma liczy, że w przyszłości oferta pozapaliwowa może docelowo zapewnić stacjom nawet połowę całkowitych wpływów.

Anwim rozbudowuje też sieć stacji. Przypomnijmy, że w lutym tego roku firma zakończyła proces włączania stacji eMila do sieci Moya.

Wszystkie 30 stacji, które Anwim przejął od spółki BM Reflex funkcjonują już pod nowym szyldem. Ma to jednak nie być koniec rozwoju sieci samoobsługowych stacji paliw.

Włączenie stacji paliw eMila do sieci Moya następuje w wyniku umowy podpisanej 15 października 2020 r. 10 listopada rozpoczął się proces operacyjnego włączania poszczególnych obiektów eMila do portfolio Moya.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także