10.04.2013/20:16
Stokrotka musi być tańsza
Klienci wytknęli Stokrotce wady: wysokie ceny, długie kolejki do kas, zbyt wolną obsługę. Centrala przejęła się wynikami badania, które sama zleciła, i energicznie przystąpiła do wdrażania nowej strategii.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
20.08.2015
Mamy sierpień 2015rok i dalej nic się nie zmieniło,a naweet jakość produktów spadła na dno.Dawniej chodziłam co 1-2 dni do wcześniejszego sklepu,a teraz raz na 2tygodnie i jeszcze oczywiście nie ma tego co szukam,żenada a obsługa klienta poniżej krytyczmej.
Najnowsze z serwisu
7