10.04.2013/20:16

Stokrotka musi być tańsza

Klienci wytknęli Stokrotce wady: wysokie ceny, długie kolejki do kas, zbyt wolną obsługę. Centrala przejęła się wynikami badania, które sama zleciła, i energicznie przystąpiła do wdrażania nowej strategii.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Miss 20.08.2015

    Mamy sierpień 2015rok i dalej nic się nie zmieniło,a naweet jakość produktów spadła na dno.Dawniej chodziłam co 1-2 dni do wcześniejszego sklepu,a teraz raz na 2tygodnie i jeszcze oczywiście nie ma tego co szukam,żenada a obsługa klienta poniżej krytyczmej.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.