10.04.2013 / 20:16
StoryEditor

Stokrotka musi być tańsza

()
Klienci wytknęli Stokrotce wady: wysokie ceny, długie kolejki do kas, zbyt wolną obsługę. Centrala przejęła się wynikami badania, które sama zleciła, i energicznie przystąpiła do wdrażania nowej strategii.

Prezes Stokrotki Dariusz Kalinowski zapewnia, że rozwijająca sieć Grupa Emperia zrezygnowała z planów sprzedaży części detalicznej, zaś zaprezentowana ostatnio nowa strategia ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 10:21
StoryEditor
InPost tworzy konkurencję dla Allegro. "Rafał Brzoska może wygrać wojnę o polski e-commerce”
InPost wkracza w e-commerce. Nowy projekt może uderzyć w Allegro (fot. Canva + InPost)

InPost szykuje innowacyjny kanał sprzedaży w e-commerce, który ma być konkurencją dla Allegro. – Rafał Brzoska obrał kurs, który pomoże mu nie tylko wygrać bitwę z Allegro, ale i całą wojnę o przyszłość polskiego e-commerce – komentuje Daniel Kędzierski.

W artylule przeczytasz:

  • InPost wkroczy w e-commerce już 1 stycznia 2026 roku?
  • Rafał Brzoska: kupowanie na "marketplace’ach" skończy się szybciej, niż się wydaje
  • Daniel Kędzierski: InPost może wygrać bitwę z Allegro i wojnę o polski e-commerce
  • InPost tworzy agenta AI, który będzie jak osobisty i wykwalifikowany doradca
  • Szef FastTony: Wielu próbowało pokonać Allegro i im się nie udało. Ale świat się zmienił

InPost wkroczy w e-commerce już 1 stycznia 2026 roku

InPost wchodzi w e-commerce i tworzy konkurencję dla Allegro! Pierwsze informacje o tym projekcie podały portale cashless.pl i bsmarket.pl. Wynika z nich, że firma planuje uruchomić nowy kanał sprzedaży dla sklepów internetowych, oparty na sztucznej inteligencji.

Według bsmarket.pl projekt będzie funkcjonował w oparciu o sztuczną inteligencję. AI ma analizować dane zakupowe i preferencje klientów InPostu, tak aby zwiększyć szanse na dokonanie zakupów. Użytkownik InPostu będzie trafiał z takiego przekierowania do sklepu współpracującego z firmą Rafała Brzoski. A zakupiony produkt będzie objęty szybką dostawą przez InPost na korzystnych warunkach.

InPost miałby wystartować z nowym projektem 1 stycznia 2026 r.

Rafał Brzoska: kupowania na „marketplace’ach skończy się szybciej niż się wydaje

W tym kontekście warto także wspomnieć post Rafała Brzoski z portalu X.com z lipca tego roku.

– Model kupowania w e-commerce na klasycznych witrynach typu “marketplace” skończy się szybciej niż się wydaje. Agentic AI shopping przedefiniuje cały rynek – czy to się komuś podoba czy nie. Doświadczyli tego już wydawcy treści – teraz podobna fala nadchodzi w e-commerce. Ciekawie się zapowiada najbliższe 12-18 miesięcy w naszej branży – pisał wówczas szef InPostu.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 62% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 13:10
StoryEditor
Auchan idzie śladem Lidla? Sieć testuje rezygnację z żetonów i monet w wózkach
W części sklepów Auchan rezygnuje z kasetek na żetony czy monety przy wózkach

W hipermarkecie Auchan przy ul. Modlińskiej w Warszawie wózki zakupowe są dostępne bez konieczności użycia żetonów czy monet. Jak jest w pozostałych sklepach sieci i czy jest to etap testów nowego rozwiązania, czy też decyzja już zapadła? Sprawdzamy!

Z artykułu dowiesz się:

  • Hipermarket Auchan: czy potrzebne są żetony do wózków?
  • Gdzie Auchan zrezygnowało z wózków na żetony? 
  • Kiedy Lidl zrezygnował z żetonów d...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 00:58