25.09.2018/08:17

Storic poszukuje okazji u małych detalistów

Firma Storic oferuje już swoje usługi związane z kampaniami rabatowymi w prawie 2 tys. sklepów. W przyszłym roku szykowana jest jeszcze większa ekspansja - pisze Puls Biznesu.

Storic współpracuje z dużymi producentami z rynku FMCG. Oferuje platformę transakcyjna, która jest podpisana pod terminale płatnicze w sklepach i pozwala na zarządzanie sprzedażą w sklepie w czasie rzeczywistym. Najważniejszym jej elementem jest tworzenie zindywidualizowanych rabatów.

W tym momencie Storic jest obecny w 2 tys. sklepach. Do końca 2019 roku ma być ich już 5 tys. W planach jest także rozwój poza Polską.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.