23.03.2017/09:30

Strategie promocyjne - klienci skłonni poczekać na nagrodę

Zmieniają się preferencje Polaków odnośnie akcji promocyjnych z natychmiastową i odroczoną gratyfikacją. Wzrasta znaczenie tych drugich.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ostrożny konsument 25.03.2017

    Czekać na nagrodę? Mam zbierać jakieś śmieszne nalepki czy kupony, żeby kupić garnek 10 zł taniej albo odebrać paczkę ciastek? Litości, szkoda mi czasu na takie śmieszne akcje. Wolę natychmiastowe gratyfikacje i obniżek cen, a nie zabawę w kolekcjonera.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.