27.01.2014/12:34

Surowce nadal będą drożeć

– Rok 2013 możemy zaliczyć do udanych. Utrzymaliśmy wsparcie dla wszystkich naszych marek – Hochland, Almette, Valbon, Piato – na dobrym poziomie, kształtowaliśmy oblicze rynku – mówi Jacek Migrała, dyrektor generalny, prezes Hochland Polska.

Rok 2013 upłynął dla firmy pod znakiem nowości nowości, których Hochland wprowadził ponad 20. Istotnym trendem było poszukiwanie przez konsumentów produktów „czystych”, pozbawionych sztucznych barwników czy konserwantów. – Zauważamy również rozwój produktów i opakowań odpowiadających na zabiegany tryb życia współczesnych konsumentów, nie chcących rezygnować ze zdrowej żywności. Prognozy na 2014 rok zakładają dalszy wzrost kosztów, więc rentowność branży raczej się nie poprawi. Mimo to zakładamy, że przed nami kolejne miesiące intensywnego rozwoju – dodaje Jacek Migrała.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.