20.05.2019/09:57

Sushi coraz ważniejsze dla sklepów. Liczba promocji gwałtownie wzrosła

Sieci handlowe zwiększyły zakres promocji sushi w gazetkach o 181 proc. w pierwszym kwartale w porównaniu z analogicznym okresem roku minionego. W samych sklepach convenience, które wcześniej niemal nie promowały tego rodzaju asortymentu, liczba wspomnień w gazetce wzrosła aż o 800 proc. – wynika z raportu Hiper-Com Poland.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ars 20.07.2019

    Sushi z marketu tylko nam może zaburzyć obraz prawdziwego i smacznego sushi. Nie potępiam ludzi kupujących w sklepie sushi ,bo samemu mi się to zdarzyło. Niestety trochę mu daleko do ideału. Co do Sakany to zgadzam się z Tami. Świetne, świeże i można też zamówić na dowóz.

  • Tami 20.05.2019

    Jak ktoś nigdy nie próbował sushi nie powinien na pierwszy eksperymentować z sushi z marketu.Nie powiem, sa poprawne ale bez rewelacji i niestety z konserwantami bo trudni żeby bez nich miały np tygodniowy okres ważności, Lepiej pójść do dobrej suszarni i tam spróbować. Mam znajomego który zawsze twierdził że sushi jest niedobre, Dopiero po wizycie w restauracji zmienił zdanie i został fanem tego dania. Jak chcemy dobre . świeże sushi to spod ręki dobrego sushi mastera a nie z marketowej półki. W Krakowie polecam świetne sushi w Sakana Sushi @ Stick.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.