Świąteczne reklamy sieci Netto budzą kontrowersje
Od kilku tygodni na przystankach autobusowych w miastach można znaleźć reklamy Netto, na których czytamy, że "Święty Mikołaj nie istnieje". To nie spodobało się internautom, którzy zwracają uwagę, że może to źle wpływać na dzieci – informuje serwis finanse.wp.pl.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
04.12.2019
Jak mniemam, chodzi o popkulturowego Świętego Mikołaja, tzn. Santa Clausa, zatem chyba niewiele ma to wspólnego z uczuciami religijnymi.
-
29.11.2019
A uczuć religijnych nie obrażają przypadkiem elfy, gadające renifery i święty na ciężarówce z butelką Coca-Coli zamiast na obrazie z pastorałem? Dajcie spokój. Reklama jak reklama.
-
29.11.2019
Matko jedyna. Mamy XXI wiek i dostęp do informacji na wyciągnięcie ręki. Dzieci wiedzą, że Mikołaja nie ma od momentu kiedy nauczą się czytać i używać internetu. Po co się oszukujemy? Wystarczy je spytać. Tym, które są tak małe, że czytać nie umieją - reklama Netto niczego w życiu nie zmieni. Obraza uczuć religijnych jest fikcją. Święty Mikołaj w czerwonym ubranku rozdający prezenty jest wytworem popkultury, a nie religijnym kanonem. Wszelkie źródła opisujące żywot świętego Mikołaja z Miry wspominają o czynionych przez niego cudach, pomaganiu biednym itp ale nigdzie nie wspominają o rozdawaniu dzieciom prezentów (o rózgach nie wspominając). Papież Paweł VI w 1969 roku zniósł (!) nawet oficjalnie święto 6 grudnia, które kiedyś było poświęcone Mikołajowi. Jeśli chodzi o religię - uczenie dzieci o tym, że ktoś poza Bogiem ma taką moc, że może również osobiście pojawiać się na Ziemi i rozdawać prezenty stoi wręcz w sprzeczności z zasadami wiary chrześcijańskiej...
-
28.11.2019
Niemcy Duńczycy Portugalia i inni pastowańcy mają więcej do powiedzenia niż my POLACY.Tak tak właśnie jest w Polsce.Kto jest za to winny ?
-
28.11.2019
Agencja reklamowa obsługująca Netto musi natychmiast zerwać umowę z Netto! To oni są winni tego
4