28.11.2019/20:53

Świąteczne reklamy sieci Netto budzą kontrowersje

Od kilku tygodni na przystankach autobusowych w miastach można znaleźć reklamy Netto, na których czytamy, że "Święty Mikołaj nie istnieje". To nie spodobało się internautom, którzy zwracają uwagę, że może to źle wpływać na dzieci – informuje serwis finanse.wp.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • dzzz 04.12.2019

    Jak mniemam, chodzi o popkulturowego Świętego Mikołaja, tzn. Santa Clausa, zatem chyba niewiele ma to wspólnego z uczuciami religijnymi.

  • Rodzic 29.11.2019

    A uczuć religijnych nie obrażają przypadkiem elfy, gadające renifery i święty na ciężarówce z butelką Coca-Coli zamiast na obrazie z pastorałem? Dajcie spokój. Reklama jak reklama.

  • Realista 29.11.2019

    Matko jedyna. Mamy XXI wiek i dostęp do informacji na wyciągnięcie ręki. Dzieci wiedzą, że Mikołaja nie ma od momentu kiedy nauczą się czytać i używać internetu. Po co się oszukujemy? Wystarczy je spytać. Tym, które są tak małe, że czytać nie umieją - reklama Netto niczego w życiu nie zmieni. Obraza uczuć religijnych jest fikcją. Święty Mikołaj w czerwonym ubranku rozdający prezenty jest wytworem popkultury, a nie religijnym kanonem. Wszelkie źródła opisujące żywot świętego Mikołaja z Miry wspominają o czynionych przez niego cudach, pomaganiu biednym itp ale nigdzie nie wspominają o rozdawaniu dzieciom prezentów (o rózgach nie wspominając). Papież Paweł VI w 1969 roku zniósł (!) nawet oficjalnie święto 6 grudnia, które kiedyś było poświęcone Mikołajowi. Jeśli chodzi o religię - uczenie dzieci o tym, że ktoś poza Bogiem ma taką moc, że może również osobiście pojawiać się na Ziemi i rozdawać prezenty stoi wręcz w sprzeczności z zasadami wiary chrześcijańskiej...

  • oo 28.11.2019

    Niemcy Duńczycy Portugalia i inni pastowańcy mają więcej do powiedzenia niż my POLACY.Tak tak właśnie jest w Polsce.Kto jest za to winny ?

  • AW 28.11.2019

    Agencja reklamowa obsługująca Netto musi natychmiast zerwać umowę z Netto! To oni są winni tego

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.