22.04.2023 / 14:39
StoryEditor

Systemu kaucyjnego w Polsce wciąż nie ma. Niezrażony tym Carrefour testuje go na własną rękę i chwali się wynikami pilotażu

Carrefour wdrożył butelkomaty wspólnie z Eko-Punktem (fot. mat. prasowe)
Carrefour wraz z organizacją odzysku opakowań Eko-Punkt uruchomił w wybranych sklepach z województwa śląskiego pilotaż własnego systemu kaucyjnego. Po trzech miesiacach testów sieć podzieliła się pierwszymi wnioskami na temat tego, jak sprawdza w praktyce to rozwiązanie. Czego się dowiedzieliśmy?

Testy prowadzone były od 11 stycznia w 10 sklepach Carrefoura (ośmiu hipermarketach i dwóch supermarketach). Do butelkomatów ustawionych w sklepach tej sieci, klienci mogli - a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 12:58
StoryEditor
Carrefour chce zbudować przewagę konkurencyjną przez wdrożenie nowego systemu CRM
Hipermarket Carrefour (nito/Shutterstock.com)
Sieć Carrefour będzie poprawiać obsługę i wiedzę o klientach odwiedzających sklepy. Zrobi to dzięki wdrożeniu nowego systemu pozwalającego na zwiększanie efektywności wewnętrznych procesów obsługi klientów.

Globalna strategia sieci Carrefour zakłada transformację cyfrową spółki. Polska spółka francuskiego detalisty uruchomiła system CRM. Wdrożenie oprogramowania ma pozwolić poprawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 15:29
StoryEditor
Barbora przyczyniła się do milionowych strat. Biznes e-grocery Grupy Maxima nadal nierentowny
Barbora.pl zakończyła działalność w Polsce w marcu 2024 roku (fot. Barbora)
Liczba zamówień realizowanych przez sklep internetowy Barbora nie zmieniła się istotnie w latach 2022-2023. To prawdopodobnie niski ich progres zmotywował litewską Grupę Maxima do częściowego wycofania się z biznesu e-commerce w Polsce. Spółka ujawniła, ile zamówień dostarczyła Barbora w 2023 roku.

Barbora przestała świadczyć usługi w Polsce w marcu 2024 roku. Viktoras Juozapaitis, dyrektor firmy UAB Radas z Grupy Maxima nadzorującej spółkę Barbora Polska stwierdził, że te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 02:53