13.03.2016 / 22:25
StoryEditor

Szef Amazon w Polsce: Naszą obsesją jest klient

()
Kerry Person, dyrektor operacyjny Amazon w Polsce wyjaśnia w rozmowie z gazeta.pl, że jeśli Amazon „ma jakąś obsesję, to jest nią tylko i wyłącznie klient. I realizowanie jego potrzeb. To główny cel Amazona.”

Jednocześnie podkreśla, że przedsiębiorstwu tak jak każdej racjonalnej firmie zależy na produktywności. „Działamy jednak na podstawie trzech elementów: bezpieczeństwo, jakość, p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Łukasz Stępniak
21.12.2025 / 14:45
StoryEditor
Przyszłość szybkich dostaw. Perspektywa 5, 10 i 15 lat [ANALIZA]

Czy za dekadę Twoje zakupy dostarczy autonomiczny robot, a dron zrzuci leki prosto na taras? Rynek dostaw „ostatniej mili” stoi u progu największej rewolucji w historii. Od błyskawicznego quick commerce, przez potrzeby rosnącej grupy seniorów, aż po wizję inteligentnych miast wolnych od spalin – eksperci pyszne.pl pokazują w swojej niezwykle interesującej analizie, jak logistyka zmieni nasze życie w ciągu najbliższych 15 lat. Poznaj scenariusze, w których szybkość spotyka się z pełną automatyzacją i ekologią.

Kluczowe wątki artykułu na temat przyszłości rynku dostaw:

  • Szybkość jako fundament lojalności: Quick commerce ewoluuje w stronę dostaw natychmiastowych (instant deliv...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 13:57
StoryEditor
Biedronka na Uber Eats. Śmiałe plany współpracy sieci z nowym partnerem
Biedronka nawiązała współpracę z Uber Eats (fot. mat. prasowe)

Biedronka, która współpracuje już na wielu płaszczyznach z Glovo, ogłosiła nawiązanie partnerstwa z platformą Uber Eats. Dzięki temu dyskontowa sieć zaoferuje jeszcze większej grupie klientów zakupy spożywcze z ekspresową dostawą do domu. Testy usługi już ruszyły.

Biedronka przekazała, że trwa już pilotaż usługi, a pierwsze sklepy zostały już uruchomione w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Kolejne miasta w całej Polsce mają zostać dodane w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2025 02:11