Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

21.11.2022 / 08:38
StoryEditor

Szokujące dane! 400 tys. gospodarstw domowych w Polsce przestało kupować masło i mocne alkohole

Polacy ograniczają kupno mocnych alkoholi. Niektórzy całkowicie rezygnują z tego rodzaju zakupów (fot. Shutterstock)
Polacy w czasach wysokiej inflacji starają się oszczędzać niemal na wszystkim. Jednak wyniki najnowszego badania GfK Polonia pokazującego, jak duża jest skala zjawiska całkowitej rezygnacji z zakupów niektórych produktów, mogą i tak zaskakiwać. O sprawie donosi "Rzeczpospolita".

Z opublikowanego przez dziennik badania wynika, że tylko w ciągu pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku liczba gospodarstw domowych, w których kupowane są alkohole mocne, zm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 11:17
StoryEditor
Rosyjskie rakiety uderzyły w siedzibę największej sieci handlowej w Ukrainie. Jakie są zniszczenia?
Centrala sieci ATB Market uszkodzona w wyniku rosyjskiego ataku na Dniepr (fot. Borys Markow)

Biuro główne sieci ATB Market, największego detalisty w Ukrainie, zostało poważnie uszkodzone w wyniku rosyjskiego ataku rakietami na miasto Dniepr (Dnipro) rankiem 18 kwietnia.

"Kolejny poranny atak rakietowy na miasto przeprowadzony przez kraj dewiantów i terrorystów" - napisał na Facebooku Borys Markow, członek zarządu sieci ATB Market, doda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 14:58
StoryEditor
Heineken ze spadkiem. Właściciel piwa Żywiec pod presją słabszego popytu i trudnych negocjacji z sieciami handlowymi
Grupa Heineken zanotowała spadek sprzedaży w I kw. 2025 r. Mimo to jej władze podtrzymują prognozy dotyczące zwiększenia zysku (fot. Shutterstock)

Grupa Heineken, holenderski koncern browarniczy sprzedała w I kw. 2025 r. 54,1 mln hektolitrów piwa, co oznacza spadek o 2,1 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Sprzedaż ucierpiała m.in. z powodu trudnych negocjacji cenowych z sieciami handlowymi i słabych wydatków konsumpcyjnych.

Dolf van den Brink, dyrektor generalny Grupy Heineken, wskazał, że spadki były częściowo spowodowane efektami kalendarzowymi, w tym m.in. późniejszymi świętami wielkanocnymi w t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 12:08