04.02.2019/13:45

Szopi.pl i PepsiCo nawiązują strategiczne partnerstwo

Polski serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął współpracę z PepsiCo, jednym z największych producentów napojów i przekąsek na świecie. Firmy zamierzają organizować akcje promocyjne, a także wspólnie działać na rzecz rozwoju e-handlu i marketingu cyfrowego w Polsce. Umowa z PepsiCo jest jedną z trzech znaczących, które w ostatnich tygodniach zawarli właściciele Szopi.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.