04.02.2019/13:45

Szopi.pl i PepsiCo nawiązują strategiczne partnerstwo

Polski serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął współpracę z PepsiCo, jednym z największych producentów napojów i przekąsek na świecie. Firmy zamierzają organizować akcje promocyjne, a także wspólnie działać na rzecz rozwoju e-handlu i marketingu cyfrowego w Polsce. Umowa z PepsiCo jest jedną z trzech znaczących, które w ostatnich tygodniach zawarli właściciele Szopi.

Jednym z postanowień zawartej między partnerami umowy jest współpraca mentorska w zakresie marketingu, reklamy, wsparcia sprzedaży oraz e-commerce. Obejmuje to wspólne sesje mentorskie, inspiracyjne oraz kreatywne, w ramach których strony będą dzielić się doświadczeniami oraz informacjami dotyczącymi rynku, w tym efektów przeprowadzanych akcji (np. promocji, samplingów, i innych).

Właśnie trwa pierwsza akcja konsumencka, w ramach której klienci Szopi.pl, którzy za pośrednictwem serwisu zakupią dwa wybrane opakowania napojów Pepsi, otrzymają wraz z zakupami oryginalną szklankę Pepsi. Jest to jedna z trzech szklanek Pepsi z limitowanej kolekcji zainspirowanej latami  40., 50. i 90. XX wieku. Organizatorem promocji jest Szopi.pl, promocja trwa do 21 lutego lub do wyczerpania zapasów.

– W najbliższym czasie planujemy więcej takich akcji. Nasze działania mają na celu zwiększenie zaangażowania klientów, korzystających z zakupów online, jak i robiących zakupy w sklepach tradycyjnych – powiedział Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

– Umowa z PepsiCo ma dla Szopi.pl ogromne znaczenie. Dzięki niej nasi klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert promocyjnych, a dla Pepsi jest to okazja do silniejszego zaistnienia w obszarze e-commerce – dodał Zbigniew Płuciennik, współtwórca i CEO Szopi.pl.

– Współpraca z Szopi.pl to kolejny dowód na to, że PepsiCo dąży do wzmacniania swojej pozycji w różnych kanałach dotarcia do konsumentów, a w drodze do realizacji tego celu staramy się identyfikować partnerów oferujących niecodzienne rozwiązania. Te najczęściej zaoferować mogą dynamiczne polskie start-upy, a my jesteśmy otwarci na taką współpracę z partnerami – powiedziała Iwona Wojna, eCommerce Manager w PepsiCo.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.