21.01.2020/10:37

Szopi.pl ma nową stronę internetową, aplikację mobilną i funkcje

Szopi.pl wystartowało z nową stroną internetową i aplikacją dostępną dla systemów iOS oraz Android.

Od teraz podczas zakupów dostępny jest zestaw nowych rozwiązań: np. jednogodzinne okno dostawy czy możliwość edycji zamówienia do momentu rozpoczęcia jego realizacji.

Ale to nie koniec zmian w zakupowej aplikacji. Jak już wcześniej pisaliśmy, platforma Szopi.pl oraz jej nowy właściciel Supermercato24 w pierwszej połowie 2020 r. przejdą rebranding. Nowa nazwa, która już niebawem powinna zostać ogłoszona, funkcjonować będzie na rynku polskim, włoskim oraz wszystkich innych, do których wejdzie Supermercato.

Z naszych informacji wynika, że włoska firma jest na etapie finalizacji wyboru nowego brandu. Przyszła nazwa ma być na tyle uniwersalna i prosta, aby można z niej było korzystać w wielu krajach. To dlatego nie zdecydowano się zamienić marki Szopi.pl na Supermercato24, która polskiemu klientowi raczej nie mówiłaby zbyt wiele.

Szopi.pl to serwis, który pomaga zrobić zakupy w popularnych sklepach z dostawą pod drzwi. Asystent Szopi kupuje wskazane przez użytkownika produkty z konkretnych sklepów, a potem dostarcza je pod wskazany adres.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.