Szopi.pl ma nową stronę internetową, aplikację mobilną i funkcje
Szopi.pl wystartowało z nową stroną internetową i aplikacją dostępną dla systemów iOS oraz Android.
Od teraz podczas zakupów dostępny jest zestaw nowych rozwiązań: np. jednogodzinne okno dostawy czy możliwość edycji zamówienia do momentu rozpoczęcia jego realizacji.
Ale to nie koniec zmian w zakupowej aplikacji. Jak już wcześniej pisaliśmy, platforma Szopi.pl oraz jej nowy właściciel Supermercato24 w pierwszej połowie 2020 r. przejdą rebranding. Nowa nazwa, która już niebawem powinna zostać ogłoszona, funkcjonować będzie na rynku polskim, włoskim oraz wszystkich innych, do których wejdzie Supermercato.
Z naszych informacji wynika, że włoska firma jest na etapie finalizacji wyboru nowego brandu. Przyszła nazwa ma być na tyle uniwersalna i prosta, aby można z niej było korzystać w wielu krajach. To dlatego nie zdecydowano się zamienić marki Szopi.pl na Supermercato24, która polskiemu klientowi raczej nie mówiłaby zbyt wiele.
Szopi.pl to serwis, który pomaga zrobić zakupy w popularnych sklepach z dostawą pod drzwi. Asystent Szopi kupuje wskazane przez użytkownika produkty z konkretnych sklepów, a potem dostarcza je pod wskazany adres.
7