19.09.2021/10:01

Sztandarowy produkt Ferrero w nowym opakowaniu. Firma obiera „zielony” kierunek

Firma Ferrero wprowadza na rynek swoją markę pralin Rocher w nowym opakowaniu. Ma ono zdecydowanie ułatwić recykling.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nicko 20.09.2021

    Najlepiej gdyby Ferrero zrobiło jadalne opakowania. Problem by się rozwiązał i byłoby zielono, fajnusio.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także