Sztuczna inteligencja pracuje nad asortymentem Żabki
Sieć Żabka Polska mocno inwestuje w nowe technologie, w tym rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji które pozwalają na efektywne zarządzanie asortymentem i dostawami, a także na personalizację oferty skierowanej do indywidualnych konsumentów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
16.09.2019
Niech wykorzystają najpierw swoja ludzka inteligencje aby nie robic z przestrzeni publicznej sklepowego magazynu i śmietnika. Przed prawie kazda Zabka sterty kartonow, workow j palet. Jak nie maja miejsca na magazyn w sklepie to niech zmienia format lub jednak kategorie. To jest glowny customer experience - śmieci i burdel przed sklepem
-
14.09.2019
To niech ta sztuczna inteligencja popracuje jeszcze nad tym , żeby te indeksy się sprzedawały , a nie przeterminowywały i szły w koszty ajenta
4