Sztuczna inteligenta wesprze infolinię dla klientów InPostu. Firma wdrożyła voicebota
Właściciel paczkomatów InPost uruchomił zaawansowanego technologicznie voicebota, który potrafi odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania przez klientów dzwoniących na infolinię firmy. System ma rozpoznawać temat, z jakim dzwoni klient i udzielać właściwych odpowiedzi.
Pozostało jeszcze 86% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
05.02.2022
Niech lepiej ta sztuczna yntelygencja wesprze działanie paczkomatów bo znowu tydzień czekałam (od dnia nadania licząc) aż paczka trafi do mojej maszyny.
-
29.01.2022
Mówisz "konsultant" i szok - łączy z konsultantem. Innowacja za ciężkie miliony. Dawniej wystarczyło wybrać opcję cyferką.
2