24.01.2022/08:59

Sztuczna inteligenta wesprze infolinię dla klientów InPostu. Firma wdrożyła voicebota

Właściciel paczkomatów InPost uruchomił zaawansowanego technologicznie voicebota, który potrafi odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania przez klientów dzwoniących na infolinię firmy. System ma rozpoznawać temat, z jakim dzwoni klient i udzielać właściwych odpowiedzi.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • hej 05.02.2022

    Niech lepiej ta sztuczna yntelygencja wesprze działanie paczkomatów bo znowu tydzień czekałam (od dnia nadania licząc) aż paczka trafi do mojej maszyny.

  • Nickt 29.01.2022

    Mówisz "konsultant" i szok - łączy z konsultantem. Innowacja za ciężkie miliony. Dawniej wystarczyło wybrać opcję cyferką.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także