11.11.2021 / 12:08
StoryEditor

Sklepy Intermarche i Bricomarche pojawią się w każdym zakątku Polski - zapowiada szef Grupy Muszkieterów

Intermarche Power (mat. prasowe)
- Cały czas planujemy rozwój Grupy Muszkieterów i otwieranie nowych placówek, które poszerzą obszar naszej działalności. Łączy się to również z nowymi modelami współpracy dla potencjalnych partnerów. Mamy nadzieję, że nasze szyldy będą obecne w każdym zakątku Polski - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów, operatora sieci sklepów Intermarche i Bricomarche.

Jak definiuje Pan kluczowe wyzwania, przed którymi stoi dzisiaj Grupa Muszkieterów w Polsce? W jaki sposób firma chce na nie odpowiedzieć?

Wspomniane zmiany w nastawieniu k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 16:17
StoryEditor
Auchan chce osiągnąć dwucyfrowy udział w polskim rynku! Detalista stawia na małe formaty i franczyzę
Yves Claude, dyrektor generalny Auchan Retail, zapowiedział, że w 2024 r. priorytetem firmy będzie umacnianie pozycji na rynkach, na których jest już obecna, a nie ekspansja na nowe rynki. Ocenił, że w Polsce, ale też w pozostałych krajach, udziały rynkowe Auchan są stosunkowo niskie, a w rezultacie zbyt niskie są wolumeny sprzedaży.

Jak podkreślił Yves Claude, szef Auchan Retail, jednym z najważniejszych priorytetów firmy na 2024 r. jest umacnianie pozycji na rynkach, na których sieć już funkcjonuje, a ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2024 / 12:23
StoryEditor
Kary za shrinkflację. Nie tylko rząd Francji podejmuje walkę z tymi praktykami
Supermarket w Busan w Korei Południowej (Shutterstock)
Producenci i dostawcy żywności w Korei Południowej będą zobowiązani do informowania kupujących, jeśli zmniejszą opakowania swoich produktów. W przypadku braku odpowiedniej adnotacji przedsiębiorców czeka kara w wysokości do 10 mln wonów (ok. 30 tys. zł).

O przewidywanych karach za oferowanie mniejszych opakowań za tę samą cenę poinformował w piątek, 3 maja br., południowokoreański urząd antymonopolowy. Nowe przepisy zatwierd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. maj 2024 02:49