Szymon Mordasiewicz, Nielsen: To przełomowy okres dla hipermarketów!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
16.03.2017
Hipermarkety muszą poszukać nowych rozwiązań aby przyciągnąć klientów. U nas na Grochowie wszystkie ludzie kupujo w Stonce
-
14.03.2017
gdyby hipermarkety myślały o konsumencie nie zmuszałyby producentów do produkowania taniej żywności naszpikowanej chemią , tylko po to mieć jak najdłuższy termin ważności i jak najtańszy produkt a najwyższą marżę...
Konsumenci nie mają wyboru. Chcemy kupować dobre jakościowo i zdrowe produkty! Nie ma takich w sklepach. Mali producenci nie mają szans na rynku! Kupujemy coraz częściej jajka , nabiał na rynkach, od gospodarzy, kto może to szuka ucieczki od hipermarketów. I tak wszyscy umrzemy na raka.... przez hipermarkety i dyskonty....amen.
4