13.03.2017/15:13

Szymon Mordasiewicz, Nielsen: To przełomowy okres dla hipermarketów!

- Dziś w centrum uwagi jest konsument, jest człowiek, który chce szybko i wygodnie kupić dokładnie to czego potrzebuje. Osoby zarządzające hipermarketami doskonale zdają sobie z tego sprawę i testują nowe pomysły na ściągnięcie klienta - aplikacje, systemy wspierające wybór i wiele, wiele innych. Innowacja stała się niezwykle ważnym elementem sprzedaży detalicznej, kontaktu i rozmowy z klientem –mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen na Polskę.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Spejson 16.03.2017

    Hipermarkety muszą poszukać nowych rozwiązań aby przyciągnąć klientów. U nas na Grochowie wszystkie ludzie kupujo w Stonce

  • MIKO 14.03.2017

    gdyby hipermarkety myślały o konsumencie nie zmuszałyby producentów do produkowania taniej żywności naszpikowanej chemią , tylko po to mieć jak najdłuższy termin ważności i jak najtańszy produkt a najwyższą marżę...
    Konsumenci nie mają wyboru. Chcemy kupować dobre jakościowo i zdrowe produkty! Nie ma takich w sklepach. Mali producenci nie mają szans na rynku! Kupujemy coraz częściej jajka , nabiał na rynkach, od gospodarzy, kto może to szuka ucieczki od hipermarketów. I tak wszyscy umrzemy na raka.... przez hipermarkety i dyskonty....amen.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.