02.11.2020/10:02

Targi i kongres GK Specjał w nowej formule startują 4 listopada br.

Już 4 listopada startują dwudniowe Międzynarodowe Targi Biznes Żywność Medycyna Auto Flota organizowane przez GK Specjał. W tym roku zmienia się formuła Ogólnopolskiego Kongresu FMCG. Prezentacje i panele dyskusyjne zostaną zrealizowane online na stronie targispecjal.pl.

Partnerami merytorycznymi są media branżowe: Wiadomości Handlowe, Handel, Hurt i Detal oraz firmy badawcze i analityczne: GfK Polonia, Nielsen, CMR. Do udziału zaprosiliśmy czołowych przedstawicieli polskiego handlu i biznesu. Zrealizowane będą także panele: finansowy, przy współpracy z GWW oraz panel mięsny.

 Transmisja wszystkich prezentacji, debat oraz panelów dostępna będzie na stronie www.targispecjal.pl i rozpocznie się o godzinie 12:00. W programie Kongresu m.in.:

-             Prezentacja "Jak zmienność sytuacji wpłynęła na polski handel i shoppera. FMCG 2020 w czasie pandemii."

-             Debata "Sektor FMCG w nowej rzeczywistości – scenariusze i wyzwania dla handlu. Branża pod presją pandemii i recesji gospodarczej."        

-             Prezentacja "Tysiące sklepów, tysiące potrzeb. Obraz handlu małoformatowego w Polsce w erze pandemii." 

-             Debata "Rola sektora hurtowego w strategiach detalistów i dostawców – perspektywy i kierunki rozwoju."

-             Prezentacja "Po pandemii: nowa normalność polskiego konsumenta".

-             Debata "Konsument w świecie po pandemii”.

-             Prezentacja "Zakupy w małych sklepach – jak zmieniał się koszyk zakupowy i jego wartość wraz z kolejnymi miesiącami pandemii".

-             Debata "Małe sklepy po pandemii-jak odpowiedzieć na zmianę potrzeb i perspektyw."

-             Prelekcja "Jak dzięki ekspozycji i komunikacji sprzedać więcej."

 

Panel finansowy:

-             (R)ewolucja w raportowaniu – wyzwania nowej struktury JPK_V7

-             Nowe regulacje 2020/2021 - uproszczenia czy utrudnienia podatku VAT?

 

Panel mięsny:

-             Czy i jak Covid 19 zmienił branżę mięsną ? Prognozy na najbliższy rok

 

Prelegentami, panelistami oraz moderatorami tegorocznego Kongresu są (układ alfabetyczny nazwisk):

-             Tomasz Baran, Dyrektor Obszaru Sprzedaży, Sokołów S.A.

-             dr Marek Borowiński, Shop Doctor, Hurt i Detal,

-             Remigiusz Czernecki, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Grupa Kapitałowa Specjał

-             Angelika Dahms, Prawnik, LL.M

-             Piotr  Gondek, Krajowy Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Dystrybucji, Carlsberg Polska Sp. z o.o.

-             Paweł    Gurgul, Prezes Zarządu, Grupa Hortex

-             Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, LOTTE Wedel Sp. z o.o.

-             Sławomir Jaszczyszyn, Commercial Director BU FOOD, Grupa Maspex

-             Peter Knauer, Prezes Zarządu, Hochland Polska Sp. z o.o.

-             Jan Kolański, Prezes Zarządu, Grupa Colian

-             Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej, Modern-Expo Group

-             Michał Maksymiec, Dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia

-             Damian Matysik, Group KAM Sieci Detaliczne, Grupa Żywiec S.A

-             Małgorzata Militz, Wspólnik GWW Ladziński Cmoch i Wspólnicy

-             Marek Moczulski, Prezes Zarządu, Unitop Sp. z o.o.

-             Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK

-             Mieszko Musiał, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży, Carlsberg Polska Sp. z o.o.

-             Marzena Olbryś, Dyrektor Handlowy,  Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.

-             Agata Partyka, Dyrektor ds. Rozwoju Klientów, Danone Sp. z o.o.

-             Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu, Grupa Maspex

-             dr hab. inż. Mariusz        Rudy      prof. UR, Zakład Przetwórstwa i Towaroznawstwa Rolniczego Instytut Technologii Żywności i Żywienia Kolegium Nauk Przyrodniczych Uniwersytet Rzeszowski

-             Jan Sałata, Dyrektor Generalny, PSH Nasz Sklep Sp. z o.o.

-             Katarzyna Skibińska, Sales and Marketing Director  Mamut Polska S.A., Mamut Polska S.A.

-             Marcin Skowron, Wiceprezes, Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" Sp. z o.o.               

-             Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny, Wiadomości Handlowe,

-             Marek Sypek, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu, Stock Polska Sp. z o.o.

-             Elżbieta Szarejko, Ekspert, CMR

-             dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel,

-             Krzysztof Tokarz, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał

-             Robert Warda, Szef grupy KAM, Unilever

-             Robert Wawro, Dyrektor Operacyjny, Wiceprezes Zarządu, Grupa Maspex

-             Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy, Goodvalley sp. z o.o. 

-             Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Rabat Detal Sp. z o.o.

-             Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Nestle Polska S.A.

-             Daniel Zbroszczyk, Ekspert, Nielsen

-             Marian Zych, Wiceprezes, PSH Livio Sp. z o.o.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także