29.06.2021 / 10:40
StoryEditor

Te kanały sprzedaży zyskają najwięcej w ciągu najbliższych kilku lat. Jest dwóch liderów

Sklep sieci handlowej Biedronka (taranchic / Shutterstock.com)
Prognozowane średnie tempo wzrostu sprzedaży w dyskontach w latach 2020-24 ma wynieść 7 proc. Kroku temu kanałowi mogą dotrzymać jedynie sklepy convenience.

Jak wynika z danych Euromonitora, na które powołuje się w swoim raporcie analitycy Banku Pekao, przychody tego kanału w 2019 roku wyniosły 78,4 mld zł, a wzrost we wspomnianym r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 22:13
StoryEditor
Żabka zwiększa udziały rynkowe i zapowiada otwarcie znacznie większej liczby sklepów niż planowała
Neon ”Małgosia”, który przez lata zdobił sklep w przyziemiu kamienicy przy ul. Toeplitza 2, wrócił na swoje pierwotne miejsce dzięki zaangażowaniu zespołu Żabki, franczyzobiorcy Krzysztofa Liegmanna

Żabka ma za sobą pełne wyzwań sześć miesięcy 2025 r. Największego operatora convenience na polskim rynku - tak jak zresztą pozostałych graczy - nie rozpieszczała kapryśna pogoda. Spółce udało się jednak mocno zwiększyć sprzedaż LfL i przychody. Żabka zapowiada teraz przyspieszenie ekspansji.

Żabka otworzy więcej sklepów niż zapowiadała

Grupa Żabka kontynuuje dynamiczny rozwój. Na koniec czerwca 2025 r. sieć liczyła już 11 793 sklepy, co oznacza wzrost o niemal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Żabka, 7-Eleven, MOL, Rossmann a system kaucyjny, Nowy koncept Auchan, Makro się zwija, Biedronka, Action
Najważniejsze wiadomości z tygodnia (fot. materiały prasowe/Shutterstock)

Ostatni tydzień w hanldu przyniósł wiele ciekawych wiadomości. 7-Eleven ogłosił ambitne plany i nową strategię. MOL przyspiesza rebranding stacji franczyzowych. Kaufland chce inwestować poważne pieniądze w Polsce, a Makro przeprowadza głęboką restrukturyzację. Z kolei Rossmann nie przystąpi do systemu kaucyjnego. Do tego Żabka rośnei na "street foodzie", a Action liczy zyski.

1. Auchan jak Żabka. Nowy koncept sklepu Auchan Summer pozwoli sieci opanować plaże, promenady i koncerty

Auchan pozazdrościł trochę Żabce, która uruchamia 160 sklepów sezo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 14:51