Te trendy zmienią rynek artykułów kosmetycznych w 2020 roku [ANALIZA PMR]
Mimo, że najbardziej wyrazistym trendów na rynku kosmetycznym jest przejście konsumentów do kanału internetowego, nie jest to jedyna zmiana. Jak zwraca uwagę Karolina Szałas, retail market analyst w PMR, konsumenci coraz świadomiej zwracają uwagę na kwestie ekologiczne. Zarówno wybierając kosmetyki naturalne – trend ten wzmagają celebrytki, które tworzą takie kosmetyki – jak i zwracając uwagę na opakowania, w których produkty się znajdują.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
18.12.2020
Jeszcze niedawno zamieszczali Państwo informacje o szkodliwości youtubera (nie kosmetologa) Kacpra Linczewskiego. Ta osoba raczej nie zasługuje na promowanie.
7