17.08.2020/14:31

Tesco chce zmierzyć się z Amazonem

Sieć Tesco planuje wprowadzić usługę bezpłatnej dostawy zakupów do domu dla członków swojego programu lojalnościowego premium. Zdaniem ekspertów brytyjski operator stara się w ten sposób stawić czoła Amazonowi, gdyż amerykańska firma ostrzy sobie zęby na brytyjski rynek żywności i napojów, którego wartość to prawie 200 mld funtów – podaje The Guardian.

Największa sieć supermarketów w Wielkiej Brytanii pobiera za standardową dostawę zakupów do domu 4,5 funta. Jednak Dave Lewis, dyrektor Tesco, zapowiedział, że ma nadzieję zlikwidować opłaty dla milionów kupujących, którzy zarejestrowali się w programie Clubcard Plus.

To zapewne reakcja na to, że na początku tego miesiąca Amazon ujawnił plany rozszerzenia swojej usługi internetowej Amazon Fresh – oferującej owoce i warzywa, sery i pieczywo – z bezpłatną i szybszą dostawą do 15 mln abonentów programu Prime.

W wywiadzie dla Sunday Telegraph Lewis powiedział: – Rozumiem posunięcie (Amazona – przyp. red.). Idea Prime jest bardzo podobna do Clubcard Plus, jeśli chodzi o łączenie całej masy korzyści. Zatem naszą szansą na przyszłość jest zastanowienie się, jaką formę dostaw zaproponujemy w ramach Clubcard Plus.

Tesco uruchomiło Clubcard Plus w listopadzie ubiegłego roku, jako „program lojalnościowy z najwyższej półki”, równoległy do istniejącego od dawna programu Clubcard, który miał wówczas około 19 mln członków.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także