Tesco: dobre wyniki globalne, słabiej w Europie, trudności w Polsce
12 stycznia zarząd Tesco PLC ogłosił najnowsze wyniki sprzedażowe koncernu. Trzeci kwartał zakończony wzrostem +1,5%. Wzrost sprzedaży +0,3% w okresie świątecznym. Rynek polski wymieniany jako najtrudniejszy w regionie – oto najświeższe dane.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
13.01.2017
Polska to "jądro ciemności" dla Tesco - podobnie jak Japonia, Turcja. W Polsce Tesco szoruje po dnie od kilku lat i nie widać poprawy. David Morris były szef na CE bohatersko poległ i zastąpił go człowiek, który na doświadczenie w zamykaniu biznesów sieci na świecie. Można odliczać kiedy Tesco wyjdzie z Polski.
11