Tesco dołącza do wojny cenowo-promocyjnej sieci handlowych
Sieć Tesco odpowiada na agresywne ruchy Biedronki i Lidla. Brytyjski detalista zorganizował w swoich sklepach w Polsce trzydniową promocję (8.09-11.09), w ramach której oferuje klientom zniżkowe kupony: 30 zł na zakupy za minimum 199 zł w hipermarkecie lub 15 zł przy zakupach za minimum 99 zł w supermarkecie.
Kupony, których użyć można w Tesco, klienci znajdą na ostatniej stronie najnowszej gazetki promocyjnej sieci. Skorzystać można z nich bezpośrednio przy pierwszych zakupach, przy których przekroczy się przewidzianą regulaminem kwotę, a nie dopiero podczas kolejnej wizyty w sklepie (jak miało to miejsce w przypadku ostatnich promocji niektórych konkurentów Tesco). Klienci Tesco kupony wykorzystać mogą w hipermarketach i supermarketach sieci.
Każdy kupon uprawnia klientów do jednorazowego rabatu, naliczanego przy kasie. Promocją nie są objęte zakupy paliw, doładowań do telefonu, kart podarunkowych, napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, mleka początkowego dla niemowląt, ani zakupy hurtowe.
Najnowsza akcja promocyjna Tesco obejmuje 160 hipermarketów i 282 supermarkety sieci. Nie dotyczy natomiast sklepów Tesco Express, stacji paliw Tesco ani sklepu internetowego Tesco Ezakupy.
Przypomnijmy, najnowsza odsłona wojny cenowo-promocyjnej w sieciach handlowych zaczęła się rozkręcać pod koniec ubiegłego miesiąca. 22 sierpnia Lidl zaproponował swoim klientom bony w wysokości 20 zł za zakupy, których wartość przekraczała 100 zł. Dzień później na kampanię dyskontera zareagowała Biedronka, która ruszyła z akcją "Zrób zakupy za min. 199 zł i odbierz 25 zł rabatu". Nie minęły dwa dni, a Lidl odpowiedział swojemu konkurentowi. Tym razem zaoferował klientom, którzy wydadzą w sklepie minimum 100 zł, rabat 30 zł na kolejne zakupy.
1 komentarz
-
09.09.2016
jakoś słabo rozpromowana jest ta akcja, o lidlu i biedrze słyszeli wszyscy a gdybym o tesco nie przeczytła tutaj to bym nie wiedziała
6