30.03.2018/11:31

Tesco i E.Leclerc liderami rozwoju multikanałowego w Polsce?

Wielokanałowa komunikacja z klientami to dziś klucz do zwiększenia sprzedaży i poziomu zadowolenia nabywcy konkretnego produktu lub usługi. Wśród dużych spożywczych sieci handlowych w Polsce, które mają zarówno sklepy stacjonarne, jak i e-sklepy, najlepiej strategię omnichannel realizuje Tesco - uważa firma Lizard Media, która przygotowała raport na ten temat.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.