16.10.2019/19:37

Tesco modyfikuje strategię dla swojej marki modowej F&F

Brytyjski detalista tworzy podstawy strategii, która ma zredefiniować pojęcie „mody z supermarketu”. W planach jest bliższa współpraca z główną marką Tesco, lepsze wykorzystanie ekonometrii oraz wykorzystanie danych z systemu lojalnościowego Clubcard – informuje Marketing Week.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Kuba00988 17.10.2019

    Tak było wcześniej ! Jakość ubrań z F&F była najlepsza na rynku ale od 2/3 lat to jest shit, a nie ubrania, które mam do tej pory w szafie tej marki

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.